Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
en gebruik det. 6.92
Steam Inventaris
Overklokken!!! zoek naar coolbits op www.geforcefaq.com
een vriezer kopen en je pc erin stoppen, en dan gigantisch overklokken, of er zit nix anders op dan WEL een nieuwere pc te kopen, geen geld? geen zin? dan kan ik je niet helpen, je sys. is redelijk veroudert namelijk en het blijft niet voor eeuwig feest.
mmmm.. CS op jouw systeem? Kan me voorstellen dat je PC het er best moeilijk mee heeft. Tja, ook al wil je het niet horen, je zal dan toch echt het een en ander moeten upgraden om het soepel te krijgen.
k, ik heb die coolbits.reg nu.. Wtf is het precies?
Steam Inventaris
zeg maar gerust dat het een bejaard systeem is... De reden? geen zin, to f8kin lazy..
Steam Inventaris
maar de detenator dat zijn wel de goeie ?
Steam Inventaris
Die driver zijn geoptimaliseerd voor de tnt reeks... Dus die moet je wel degelijk hebben..
Maar ik denk dat je zelfs met veel over klokken weinig extra's uit je systeempje kan trekken..
Toch: succes!!
Maar ik denk dat je zelfs met veel over klokken weinig extra's uit je systeempje kan trekken..
tja, dan houd het op,
maar als je te lui ben, bestel je je shit toch online? contant betalen aan de deur en whala
maar als je te lui ben, bestel je je shit toch online? contant betalen aan de deur en whala
Inderdaad, te lui??
of stiekem geen geld??
of stiekem geen geld??
Damn jullie zijn me te slim af...
Steam Inventaris
ik bedoel 6.92, want er zijn er veel meer..Op vrijdag 29 juni 2001 14:01 schreef CrashOne het volgende:
Die driver zijn geoptimaliseerd voor de tnt reeks... Dus die moet je wel degelijk hebben..
Steam Inventaris
Pagina: 1