Hallo mede-Tweakers,
Zelf ben ik werkzaam in een bedrijf dat hekwerk materialen draad- en afrasteringen verkoopt. Nu is de website hier nooit relevant geweest en is hier bijna niks aan gebeurd. Onlangs is me de vraag gesteld om hier in te duiken en een professionalisering slag te maken.
Nu heb ik zelf enige ervaring met software maar de weelde van het internet maakt het niet overzichtelijk.
Vandaar mijn advies aanvraag m.b.t volgende onderwerpen:
Hosting: nu via flexxie
Naar alternatief Versio gekeken (voordeliger kosten), heeft iemand hier ervaring mee of zijn er andere alternatieven die relevanter zijn?
Wenslijst::
Catalogus producten - via klanten login gekoppeld aan relevante prijzen per klant
Genereer bestellijst voor binnendienst medewerkers op artikel- prijs- niveau
Desktop look: zoiets als op staton
Mobile look: zoiets als cyklop
Makkelijk producten toevoegen - verwijderen - afbeeldingen toevoegen
Sociale netwerk koppelingen
Relevante software en hardware momenteel in gebruik:
Momenteel wordt de website onderhouden via wordpress - alleen berichten en pagina's aanmaken (andere opties niet vrij gegeven)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Hosting via Versio
Wordpress Template via Themeforest.net
Plug-in toevoegen voor wensenlijst (maar daar loop ik vast, welke plug-in kan wat)
Zelf ben ik werkzaam in een bedrijf dat hekwerk materialen draad- en afrasteringen verkoopt. Nu is de website hier nooit relevant geweest en is hier bijna niks aan gebeurd. Onlangs is me de vraag gesteld om hier in te duiken en een professionalisering slag te maken.
Nu heb ik zelf enige ervaring met software maar de weelde van het internet maakt het niet overzichtelijk.
Vandaar mijn advies aanvraag m.b.t volgende onderwerpen:
Hosting: nu via flexxie
Naar alternatief Versio gekeken (voordeliger kosten), heeft iemand hier ervaring mee of zijn er andere alternatieven die relevanter zijn?
Wenslijst::
Catalogus producten - via klanten login gekoppeld aan relevante prijzen per klant
Genereer bestellijst voor binnendienst medewerkers op artikel- prijs- niveau
Desktop look: zoiets als op staton
Mobile look: zoiets als cyklop
Makkelijk producten toevoegen - verwijderen - afbeeldingen toevoegen
Sociale netwerk koppelingen
Relevante software en hardware momenteel in gebruik:
Momenteel wordt de website onderhouden via wordpress - alleen berichten en pagina's aanmaken (andere opties niet vrij gegeven)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Hosting via Versio
Wordpress Template via Themeforest.net
Plug-in toevoegen voor wensenlijst (maar daar loop ik vast, welke plug-in kan wat)