Ik zat te denken om samen met m'n vader en eventueel mijn zwager binnen nu en een jaar (evt jaar erop) eens een buitenlandse voetbalwedstrijd te bezoeken. Uiteraard heb ik google gebruikt en die vindt ca 20 bureautjes die voor mij van alles willen regelen van tickets voor de wedstrijd tot complete pakketten icm vliegrijs, hotel en tickets.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Toen zat ik nog even te denken, ik boek gewoon 2(of 3) tickets, hotelletje zelf en kijk ter plekke of ik kaarten kan kopen. maar dat zie ik na enig nadenken toch niet zitten omdat dan een deel van de tijd van de 'reis' nog gaat zitten in het bemachtigen van kaarten, met het risico dat dat niet lukt. Daarbij komt dat wedstrijden (kans is klein maar toch) nog wel eens worden verplaatst waardoor het kan dat je een vlucht van zaterdag middag op maandag ochtend hebt (in veronderstelling zondag wedstrijd) dat de wedstrijd ineens op vrijdag avond / zaterdag middag is en je dus 'voor niks' gaat.
Nu vraag ik eigenlijk naar de ervaring van mensen die wel eens in het buitenland een voetbalwedstrijd hebben bezocht.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Toen zat ik nog even te denken, ik boek gewoon 2(of 3) tickets, hotelletje zelf en kijk ter plekke of ik kaarten kan kopen. maar dat zie ik na enig nadenken toch niet zitten omdat dan een deel van de tijd van de 'reis' nog gaat zitten in het bemachtigen van kaarten, met het risico dat dat niet lukt. Daarbij komt dat wedstrijden (kans is klein maar toch) nog wel eens worden verplaatst waardoor het kan dat je een vlucht van zaterdag middag op maandag ochtend hebt (in veronderstelling zondag wedstrijd) dat de wedstrijd ineens op vrijdag avond / zaterdag middag is en je dus 'voor niks' gaat.
Nu vraag ik eigenlijk naar de ervaring van mensen die wel eens in het buitenland een voetbalwedstrijd hebben bezocht.
- Hoe hebben jullie het gedaan? (Zelf regelen / laten doen)
- welke club / wedstrijd
- (Bij zelf regelen) Hoe kwamen jullie aan de kaartjes (Hotel en vlucht lukt me wel)
- (Bij bureah / laten doen) Welke aanbieder en wat was je ervaring?
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen