Voetbalwedstrijd bezoeken in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:14
Ik zat te denken om samen met m'n vader en eventueel mijn zwager binnen nu en een jaar (evt jaar erop) eens een buitenlandse voetbalwedstrijd te bezoeken. Uiteraard heb ik google gebruikt en die vindt ca 20 bureautjes die voor mij van alles willen regelen van tickets voor de wedstrijd tot complete pakketten icm vliegrijs, hotel en tickets.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer.

Toen zat ik nog even te denken, ik boek gewoon 2(of 3) tickets, hotelletje zelf en kijk ter plekke of ik kaarten kan kopen. maar dat zie ik na enig nadenken toch niet zitten omdat dan een deel van de tijd van de 'reis' nog gaat zitten in het bemachtigen van kaarten, met het risico dat dat niet lukt. Daarbij komt dat wedstrijden (kans is klein maar toch) nog wel eens worden verplaatst waardoor het kan dat je een vlucht van zaterdag middag op maandag ochtend hebt (in veronderstelling zondag wedstrijd) dat de wedstrijd ineens op vrijdag avond / zaterdag middag is en je dus 'voor niks' gaat.

Nu vraag ik eigenlijk naar de ervaring van mensen die wel eens in het buitenland een voetbalwedstrijd hebben bezocht.
  • Hoe hebben jullie het gedaan? (Zelf regelen / laten doen)
  • welke club / wedstrijd
  • (Bij zelf regelen) Hoe kwamen jullie aan de kaartjes (Hotel en vlucht lukt me wel)
  • (Bij bureah / laten doen) Welke aanbieder en wat was je ervaring?
Nu hebben we een vrij brede voorkeur dus clubs als; Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Arsenal, ManUtd, Tottenham, Dortmund, het is snel goed denk ik. Al lijkt het me qua ambiance (vd reis) geweldig om Engeland / Spanje te doen. Engeland vanwege de sfeer + na de tijd pub? Spanje vanwege Barca / Real en vaak mooi weer ;)

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Thomas Cook verkoopt trips met tickets: https://www.thomascooksport.com/Football/Premier-League

Zelf ben ik in Buenos Aires naar een Boca Juniors match geweest, dat kon je in het hotel regelen en kreeg je een valse clubkaart om het stadion mee in te komen. Een beetje illegaal maar een onvergetelijke ervaring.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Heb je zelf ervaringen met ThomasCook? Als ik even snel kijk op hun site vind ik ze nogal prijzig.. waarom zou ik dan voor deze partij kiezen tov een; vi-travel, voetbalrijzen.nl voetbalreizen.com etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:30
Die voetbalreizen zijn belachelijk duur.
Probeer gewoon op eigen houtje touwtje.

Maar niet daar zo maar kaartje kopen.
Kijken op de officiele websites van voetbalclub zijn vaak ook wedstrijden zonder clubkaart.

Op die manier kan je wel de `grote` wedstrijden vergeten.
Als je dat wilt moet je via die voetbalreizen proberen of via viagogo (ben je wel veel meer geld kwijt)

Maar als je geowon wedstrijd wilt bezoeken moet je kijken of vrijeverkoop is.
In Engeland nooit geprobeerd in Duitsland is dit goed mogelijk, alleen de officiele data's van wedstrijden worden eens in de 4-6 weken bekend gemaakt.

Ervaringen:
Ik heb het vroeger 1x in Rome gegaan, hebben we 1 hele dag gezocht naar AS Roma tickets.
Eerst kwamen we terecht bij Lazio fan shop. 8)7
Toen andere winkels en toen eindelijk een ticketverkoop van wedstrijd.

1x heeft mijn vader geregeld voor REAL Madrid had hij via zo onofficele site gedaan kregen we tickets in hotel was prima geregeld helaas verplaatsten de wedstrijd last minute en konden we iets minder doen.

1x in Milan van te voren tickets gekocht via Viagogo voor Milan - Barcelona (CL achtste finales. vraag mij niet hoeveel ik er voor heb betaalt maar was alles waard!)

Vorig jaar tickets gekocht voor Leverkussen via officiele website! Dit optijd gedaan (weekend stond vast speeldata nog niet).

[ Voor 37% gewijzigd door Joostje123 op 27-10-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit heeft meer met reizen / vakantie te maken dan met de S van ASP, dus tikje richting AZ

Heb zelf recentelijk een voetbalwedstrijd in New York bezocht. Vooraf gewoon kaartjes via het officiële kanaal gekocht. Ik zou gewoon eens een paar clubs uitkiezen en opzoeken hoe je via de officiële weg aan kaarten zou kunnen komen. Begin eens op de website van de clubs zelf :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54

Polycom

Poes van goud

Je zal je kaartjes moeten kopen op de zwarte markt. Dit is overigens geen ramp, zeker voor voetbaltickets is er veel concurrentie. Houdt er rekening mee dat je voor 'top' wedstrijden de volle mep moet betalen.

Spaanse wedstrijden zijn het goedkoopst. Een wedstrijd in Engeland is vaak een stuk duurder. Ik kan je eventueel in contact brengen met een goed bureau, stuur me maar een PM. :)
naitsoezn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:10:
[mbr]Dit heeft meer met reizen / vakantie te maken dan met de S van ASP, dus tikje richting AZ[/]

Heb zelf recentelijk een voetbalwedstrijd in New York bezocht. Vooraf gewoon kaartjes via het officiële kanaal gekocht. Ik zou gewoon eens een paar clubs uitkiezen en opzoeken hoe je via de officiële weg aan kaarten zou kunnen komen. Begin eens op de website van de clubs zelf :)
Voor voetbalwedstrijden in de US kan dit inderdaad via de officiële kanalen, omdat de wedstrijden vaak niet uitverkocht zijn maar in Europa, zeker bij de grote clubs, werkt dit anders.

[ Voor 47% gewijzigd door Polycom op 27-10-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 10:52

Basszje

Reisvaap!]

Kan je niet gewoon online een competitiekaartje kopen oid? Bureaus zijn altijd 2 keer zo duur als zelf regelen, lijkt mij bij dergelijke simpele landen ook nergens voor nodig. Alleen dat een wedstrijd kan uitverkopen oid lijkt mij een issue.

Als het goedkoop moet zijn kan je ook gezellig naar Dynamo Kyiv :P . Ze spelen in het grote stadium hier en meestal is het niet erg druk. Kaartje is voor competitie altijd nog wel te krijgen en is geloof ik rond de 3.50 euro.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Paar jaar geleden de auto in gestapt en naar Barcelona gereden (vliegen kan natuurlijk ook uiteraard). Wij, mijn vriendin en ik, maakten er een roadtrip van. In Barcelona hadden wij een hotel geboekt. Kaartjes voor Barca - Sevilla hebben wij bij Camp Nou bij de kassa gehaald een dag van te voren. Je kon toen checken hoelaat je als non local een kaartje kon halen. Wij zaten uiteindelijk op de tweede ring.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:55
Ik was afgelopen jaar in London met m'n ouders en heb toentertijd gewoon zelf via internet kaartjes geregeld voor Fulham. Toegegeven, het is geen topclub, maar ik zou dus gewoon proberen zelf kaarten te regelen via de officiële kanalen. Werkt prima en is sowieso minder duur.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
m0nk schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:18:
Paar jaar geleden de auto in gestapt en naar Barcelona gereden (vliegen kan natuurlijk ook uiteraard). Wij, mijn vriendin en ik, maakten er een roadtrip van. In Barcelona hadden wij een hotel geboekt. Kaartjes voor Barca - Sevilla hebben wij bij Camp Nou bij de kassa gehaald een dag van te voren. Je kon toen checken hoelaat je als non local een kaartje kon halen. Wij zaten uiteindelijk op de tweede ring.
Klopt, ik ben zelf ook met mijn vriendin 4 jaar terug daar geweest, ook getracht kaartje te kopen aan de kassa (was geen topwedstrijd) maar we konden alleen bovenin op de 3e ring terecht, kregen netjes te horen dat we daar niet zoveel zouden zien, dus toen maar niet gedaan. Dat wil ik dus juist voor zijn (als in Hier iig kaartje geregeld hebben).
Basszje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:14:
Kan je niet gewoon online een competitiekaartje kopen oid? Bureaus zijn altijd 2 keer zo duur als zelf regelen, lijkt mij bij dergelijke simpele landen ook nergens voor nodig. Alleen dat een wedstrijd kan uitverkopen oid lijkt mij een issue.

Als het goedkoop moet zijn kan je ook gezellig naar Dynamo Kyiv :P . Ze spelen in het grote stadium hier en meestal is het niet erg druk. Kaartje is voor competitie altijd nog wel te krijgen en is geloof ik rond de 3.50 euro.
Kiev stond niet in de lijst, en het gaat me niet om goedkoop, maar ik zie wel prijzen van tussen de 300 - 1000+, daarom zag ik het bos niet meer, welke is goed en waarop te letten? verder dank voor je verhaal
arjen9551 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
Ik was afgelopen jaar in London met m'n ouders en heb toentertijd gewoon zelf via internet kaartjes geregeld voor Fulham. Toegegeven, het is geen topclub, maar ik zou dus gewoon proberen zelf kaarten te regelen via de officiële kanalen. Werkt prima en is sowieso minder duur.
Officieel kanaal bedoel je via https://www.eticketing.co.uk/fulhamfc/ (of fulhamfc.com -> tickets achtig) of heb je andere defnitie van officiele kanalen?

[ Voor 14% gewijzigd door soepah op 27-10-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 16:49
Uit ervaring weet ik dat het in Engeland heel moeilijk is om op de bonnefooi zomaar een kaartje te kopen, zeker bij de grote clubs. Heb zelf een aantal jaar in Manchester gewoond en een aantal wedstrijden van Man Utd bijgewoond. Hiervoor had ik dan een clubkaart welke je voor een heel jaar moet afsluiten. Voor grote wedstrijden moet je dan van te voren aangeven hoeveel kaartjes je wilt en dan wordt er geloot. Als je uitgeloot wordt krijg je 1 of 2 weken van te voren te horen of je kaartjes hebt gekregen en die worden dan op je clubcard geladen. Voor minder grote wedstrijden of bekerwedstrijden is er wel vaak een vrije verkoop maar die is dan ook alleen voor mensen met een clubcard en je moet een Brits postadres hebben.

Voor buitenlanders is het eigenlijk alleen mogelijk om zonder clubcard een hospitality package te kopen en dan ben je wel een paar honderd euro kwijt. Dan zit je in een speciale ring tussen de 1e en 2e of in een skybox. Dit is dan inclusief eten en drinken voor en na de wedstrijd en toegang tot het museum enzo. Maar dit gaat je toch minimaal 300 á 400 euro per kaartje kosten afhankelijk van de wedstrijd.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 23:41
soepah schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:31:
Toen zat ik nog even te denken, ik boek gewoon 2(of 3) tickets, hotelletje zelf en kijk ter plekke of ik kaarten kan kopen. maar dat zie ik na enig nadenken toch niet zitten omdat dan een deel van de tijd van de 'reis' nog gaat zitten in het bemachtigen van kaarten, met het risico dat dat niet lukt. Daarbij komt dat wedstrijden (kans is klein maar toch) nog wel eens worden verplaatst waardoor het kan dat je een vlucht van zaterdag middag op maandag ochtend hebt (in veronderstelling zondag wedstrijd) dat de wedstrijd ineens op vrijdag avond / zaterdag middag is en je dus 'voor niks' gaat.

Nu vraag ik eigenlijk naar de ervaring van mensen die wel eens in het buitenland een voetbalwedstrijd hebben bezocht.
  • Hoe hebben jullie het gedaan? (Zelf regelen / laten doen)
  • welke club / wedstrijd
  • (Bij zelf regelen) Hoe kwamen jullie aan de kaartjes (Hotel en vlucht lukt me wel)
  • (Bij bureah / laten doen) Welke aanbieder en wat was je ervaring?
Nu hebben we een vrij brede voorkeur dus clubs als; Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Arsenal, ManUtd, Tottenham, Dortmund, het is snel goed denk ik. Al lijkt het me qua ambiance (vd reis) geweldig om Engeland / Spanje te doen. Engeland vanwege de sfeer + na de tijd pub? Spanje vanwege Barca / Real en vaak mooi weer ;)
Voetbalreizen, niet doen.
Zelf doen? : Altijd.

Ik maak elk jaar minimaal 1 buitenlandse reis, dan tel ik Duitsland niet mee, omdat ik redelijk dicht bij Hamburg/Bremen/Hannover woon en ik daar wat vaker heen ga.

Duitsland kun je vaak aan het stadion nog tickets krijgen, maar advies is om via de site of telefonisch wat te regelen. Meestal geen probleem. Dortmund en Schalke zijn iets lastiger bij sommige wedstrijden, maar ook weinig problematisch hoor.
Engeland hetzelfde verhaal, voor clubs Liverpool, Arsenal en United moet je even kijken of je lokale contacten kunt aanboren, want anders zit je wel aan dure voetbalreizen vast. Ik ben bij diverse kleinere clubs in Londen geweest, paar weken tevoren even bellen en bestellen. Liggen de kaarten bij de kassa of je krijgt ze gewoon thuis gestuurd. Lagere divisies kun je zelfs op wedstrijddagen nog wel kaartjes krijgen.
Italie en Spanje kun je op de wedstrijddag zelf nog wel kaarten krijgen. Die stadions zitten alleen bij de absolute toppers helemaal vol. Qua ambiance kan ik Spanje niet echt aanraden. Engeland en Duitsland wel.
Overigens heb ik mijn tofste ervaringen gehad in de wat minder voor de hand liggende steden Istanbul (Kasimpasa en Fenerbahce) en Boekarest (mazzel dat in ons gekozen weekend Steau Boekarest - Dinamo Boekarest werd gespeeld) gehad. Kaartjes geregeld via een lokale bron. In Tsjechie zelfs via een oud-speler van FC Groningen, die ze bij het hotel kwam brengen voor een gesprekje en bier. _/-\o_

Voor wat betreft wedstrijd zekerheid, wij kiezen altijd een weekend lang tevoren (ivm hotels en tickets) en dan bij voorkeur een stad met meerdere ploegen zodat je altijd kunt switchen. Of een stad waarbij je snel met OV bij een nabije club kunt komen indien uitval. En dan nog kun je pech hebben, in Kiev speelden de topclubs ineens dat weekend uit (ver ook) en ging Arsenal Kiev de dag voor de wedstrijd failliet. :+

Wil je wedstrijdzekerheid, dan kun je het beste Duitsland of Engeland kiezen, daar staan de speelweekenden in elk geval vast en de tijden weken tevoren. Spanje kan het nog wel eens switchen, maar iets daarna zekerder. Italie wijzigt soms een dag tevoren nog de speeltijd. Zo stond ik op het punt richting Hellas Verona te gaan voor een middagpotje, bleek dat die vervroegd was (2 dagen eerder nog gekeken!) en bijna afgelopen. |:(

Kortom.. lekker zelf regelen en kijken of je via de club zelf kaarten kunt krijgen, anders lokaal iets regelen, eventueel via Facebook ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:30
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Ik maak elk jaar minimaal 1 buitenlandse reis, dan tel ik Duitsland niet mee, omdat ik redelijk dicht bij Hamburg/Bremen/Hannover woon en ik daar wat vaker heen ga.

Duitsland kun je vaak aan het stadion nog tickets krijgen, maar advies is om via de site of telefonisch wat te regelen. Meestal geen probleem. Dortmund en Schalke zijn iets lastiger bij sommige wedstrijden, maar ook weinig problematisch hoor.
Engeland hetzelfde verhaal, voor clubs Liverpool, Arsenal en United moet je even kijken of je lokale contacten kunt aanboren, want anders zit je wel aan dure voetbalreizen vast. Ik ben bij diverse kleinere clubs in Londen geweest, paar weken tevoren even bellen en bestellen. Liggen de kaarten bij de kassa of je krijgt ze gewoon thuis gestuurd. Lagere divisies kun je zelfs op wedstrijddagen nog wel kaartjes krijgen.
Italie en Spanje kun je op de wedstrijddag zelf nog wel kaarten krijgen. Die stadions zitten alleen bij de absolute toppers helemaal vol. Qua ambiance kan ik Spanje niet echt aanraden. Engeland en Duitsland wel.
Overigens heb ik mijn tofste ervaringen gehad in de wat minder voor de hand liggende steden Istanbul (Kasimpasa en Fenerbahce) en Boekarest (mazzel dat in ons gekozen weekend Steau Boekarest - Dinamo Boekarest werd gespeeld) gehad. Kaartjes geregeld via een lokale bron. In Tsjechie zelfs via een oud-speler van FC Groningen, die ze bij het hotel kwam brengen voor een gesprekje en bier. _/-\o_

Voor wat betreft wedstrijd zekerheid, wij kiezen altijd een weekend lang tevoren (ivm hotels en tickets) en dan bij voorkeur een stad met meerdere ploegen zodat je altijd kunt switchen. Of een stad waarbij je snel met OV bij een nabije club kunt komen indien uitval. En dan nog kun je pech hebben, in Kiev speelden de topclubs ineens dat weekend uit (ver ook) en ging Arsenal Kiev de dag voor de wedstrijd failliet. :+

Wil je wedstrijdzekerheid, dan kun je het beste Duitsland of Engeland kiezen, daar staan de speelweekenden in elk geval vast en de tijden weken tevoren. Spanje kan het nog wel eens switchen, maar iets daarna zekerder. Italie wijzigt soms een dag tevoren nog de speeltijd. Zo stond ik op het punt richting Hellas Verona te gaan voor een middagpotje, bleek dat die vervroegd was (2 dagen eerder nog gekeken!) en bijna afgelopen. |:(

Kortom.. lekker zelf regelen en kijken of je via de club zelf kaarten kunt krijgen, anders lokaal iets regelen, eventueel via Facebook ofzo.
Hoe regel jij dan voor Dortmund,
Dat is altijd tot de nok uitverkocht?
En alleen voor mensen met clubkaarten toch?

Ik wil in het voorjaar weer naar een voetbalwedstrijd in Duitsland en het liefst Dortmund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 21:55
soepah schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Officieel kanaal bedoel je via https://www.eticketing.co.uk/fulhamfc/ (of fulhamfc.com -> tickets achtig) of heb je andere defnitie van officiele kanalen?
Nee, dat inderdaad. Kon toen makkelijk aan kaartjes komen, mooi op de middellijn en dichtbij het veld.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 23:41
Joostje123 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Hoe regel jij dan voor Dortmund,
Dat is altijd tot de nok uitverkocht?
En alleen voor mensen met clubkaarten toch?

Ik wil in het voorjaar weer naar een voetbalwedstrijd in Duitsland en het liefst Dortmund.
Laatste keer de club gewoon gebeld, maar dat is al een tijdje geleden.
Zou nu bekenden aanspreken die er clubkaarten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Paar keer naar Engeland geweest, een keer een totaal verzorgde trip (Arsenal). 2 keer daarna zelf een hotel en vlucht geboekt en los de kaartjes. De kaartjes hadden we via Worldticketsshop gekocht, betaalde er aardig voor maar we hadden wel goede plekken. Bij de Spurs, eerste ring, rij 10 halverwege de middenlijn :+ Toentertijd speelde Bale nog bij Tottenham, dus die vloog af en toe even voorbij, dat was wel tof.
Ik ben in Engeland bij Arsenal, Tottenham en Manchester United geweest. De Spurs was bij uitstek de tofste trip en wedstrijd. De hele sfeer om en tijdens de wedstrijd is geweldig. Supporters leven veel meer mee en de sfeer is veel beter dan bijvoorbeeld bij Arsenal. United zat er tussenin, toffe wedstrijd, sfeer was wel oke.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 08:22

jeka

Support your local club.

Volgende clubs ben ik geweest:
West ham geboekt via een voetbal reis site. (Alleen kaartjes)
Barcelona via de Barca website
HSV via de website
Bremen via Ebay.de (Veel te duur)
Club brugge via de website.

En anders kun je vaak ook mailen of bellen.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
Zeker het beste antwoord! Wij gaan met vrienden altijd 1x pj een weekend weg en pakken dan altijd een europese stad waar we een wedstrijd bezoeken. Dit jaar was door zwangerschap van een vd vrouwen het uitje in Brussel en toen zijn we naar zowel Anderlecht - Brugge (top wedstrijd) als White Star Brussel geweest.

White star was echt legendarisch slecht voetbal en bevond zich in tegenwoordig bekendste wijk van Brussel Roombeek... Wel een hele mooie ervaring en als je dan iets later onderstaand artikel leest heb je als vriendengroep nog meer lol. Wat ook erg grappig was is dat we daar met 0,0 mensen waren maar dat Jan Vreman (trainer de Graafschap) daar ook zat om te scouten...

http://www.ad.nl/buitenla...aar-amateurclub~a62eba64/

Ik kan je het beste Engeland en Duitsland aanbevelen qua sfeer!
Fulham of Reading (het team van Jaap Stam) zijn al echt toffe ervaringen!

Ik ga in januari/februari naar Reading.

[ Voor 8% gewijzigd door Blankinho op 27-10-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
via Seaters heb je ook een aantal wachtlijsten voor tickets, kan je je ook inschrijven. Soms sponsor tickets voor niks. Alleen hoor je het altijd pas een paar dagen van te voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 10:23
Niks zo gaaf als een thuiswedstrijd van Liverpool imo als het om clubvoetbal gaat. Best wel wat wedstrijden bezocht her en der (El clasico, la Liga, man utd, arsenal, serie A en MLS) maar niks bezorgt je zulke mooie herinneringen als een vol stadion dat vol overgave het You'll never walk alone meezingt. Kippenvel..

Boek het vrijwel altijd los en dan regel ik de kaartjes lokaal. Als je ruim van te voren wat regelt heb je geen ticketbureau nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
De Rikster schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:35:
Niks zo gaaf als een thuiswedstrijd van Liverpool imo als het om clubvoetbal gaat. Best wel wat wedstrijden bezocht her en der (El clasico, la Liga, man utd, arsenal, serie A en MLS) maar niks bezorgt je zulke mooie herinneringen als een vol stadion dat vol overgave het You'll never walk alone meezingt. Kippenvel..

Boek het vrijwel altijd los en dan regel ik de kaartjes lokaal. Als je ruim van te voren wat regelt heb je geen ticketbureau nodig.
en wat is lokaal de kaartjes regelen (samen met op tijd) ik kom daar namelijk nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
soepah schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

en wat is lokaal de kaartjes regelen (samen met op tijd) ik kom daar namelijk nooit ;)
Via internet bij een lokale aanbieder gaat ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
:X @De Rikster, de hint is me nog niet duidelijk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
soepah schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:26:
:X @De Rikster, de hint is me nog niet duidelijk genoeg
Waar wil je heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 23:08
Ik vermoed dat hij de kaartjes voor Liverpool bedoelt....
Staat trouwens ook nog altijd op mijn bucket list, dus anders ben ik wel nieuwsgierig naar een betaalbare manier om aan kaartjes te komen voor een thuiswedstijd van Liverpool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
XelleratioN schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Staat trouwens ook nog altijd op mijn bucket list, dus anders ben ik wel nieuwsgierig naar een betaalbare manier om aan kaartjes te komen voor een thuiswedstijd van Liverpool ;)
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 15:07

André

Analytics dude

Voor Engeland heb ik het met een aantal vrienden via deze partij gedaan. Het is een kleiner bureau wat ikzelf wel prettig vond. En het scheelt een hoop geregel, alles wordt voor je gedaan, en dat is ook wat waard. Plus de garantie dat je wel echte tickets hebt, via diverse (al dan niet legale) ticketboeren is het maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 22:16

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ben wel eens bij Glasgow Rangers en Celtic geweest. Gewoon kaartje van te voren bij stadion gekocht. Ook andere clubs zoals Ajax Capetown e.d waren geen probleem. Je zou eerst op de clubsite kunnen kijken of je tickets kunt regelen.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:00
Ikzelf ben afgelopen voorjaar naar een wedstrijd van West Ham United geweest, als onderdeel van een korte citytrip naar Londen. De genoemde bedrijven die volledige reizen aanbieden zijn vaak erg duur, maar wel je enige optie indien je naar één van de topclubs wil. Vaak is dan namelijk een clubkaart nodig om losse tickets te bestellen. Voor West Ham was het toen mogelijk om via de officiële website kaarten te bestellen. Ik kreeg toen gewoon twee fysieke kaarten thuisgestuurd.

Kortom: mijd bij voorkeur de grote bureaus (tenzij je inderdaad graag naar een topwedstrijd wil, maar dan betaal je de hoofdprijs) en regel zoveel mogelijk zelf :). Veel succes!

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
De tickets voor Liverpool hebben we echt lokaal geregeld, gewoon kaarten gekocht van mensen die niet konden. Vriend die in Engeland woont heeft deze volgens mij via een forum of marktplaats-achtige site geregeld. Volgens mij betaalden we iets van 60-70 pond (Liverpool - Everton).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544679

Hi,

Ik ga zelf jaarlijks 2-3x naar voetbalwedstrijden in het buitenland. Naast alle bekende voetbalreisbureaus heb ik zelf een blog geschreven over het kopen van voetbalkaartjes, zonder tussenkomst van ticket handelaren die woekerprijzen vragen.

Neem eens een kijkje; *knip*

Zelf staat a.s. seizoen El Clasico en Liverpool-Chelsea op het programma, en waarschijnlijk ook een wedstrijd van Dortmund.

Mochten jullie vragen hebben, of aanvullende info dan hoor ik het graag.

*knip* groeten is niet nodig, zeker niet met je sitenaam erin

(ps: Ja, er staan advertenties op mijn site, om de kosten van hosting etc te dekken)

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 23-07-2017 18:55 . Reden: Linkjes verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 949247

Tijdje gestudeerd in Madrid, 2012. Het was zo simpel als naar het Vicente Calderon afreizen en een beetje Spaans kunnen. Was iets van 40 Euro kwijt destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 951383

Ga zelf circa 2-3x per jaar met vrienden naar Newcastle United. Komend seizoen zeker weer na hun promotie naar de Premier League! Fantastisch stadion, altijd goed gevuld. Veel relaxter dan Londen, Liverpool en Manchester. Stad zelf is ook erg gaaf. Eerste keren zelf kaarten geregeld (general sale), maar moet er (zeker bij de topclubs) dan vroeg bij zijn en geluk hebben met goede stoelen. Sinds een jaar of 2 via een particulier (marktplaats) die voor z'n werk regelmatig in Newcastle is. Prima ervaring mee (betrouwbaar, geen mega-hoge prijs). Kunt van te voren voorkeur vak etc aangeven. Heeft volgens mij voor iedere wedstrijd wel kaarten beschikbaar. Zit eind aug in elk geval met 3 vrienden op hoofdtribune tegen West Ham :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:51
Ik heb kaarten voor de eerste Clasico (Supercopa) in Camp Nou op 13 aug. Ik zie echter dat het nog lang niet uitverkocht is dus vraag me af of het wel echt uitverkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20

FreakNL

Well do ya punk?

Zelf al zo vaak gedaan, soms als onderdeel van een reguliere vakantie, soms een weekendje, soms een dagtrip. Gewoon zelf regelen. Hotel via gebruikelijke kanalen en tickets gewoon via de site vd club.

Ben geweest bij:
Sevilla FC (Spanje)
Malaga (Spanje)
Palma de Mallorca (Spanje)
Lille (Frankrijk)
Burnley (Engeland)
Brentford (Engeland)
Brighton (Engeland)
Esbjerg (Denemarken)
FC Caspiy (Kazachstan)
Santos FC (Brazilië)

En dan nog ontelbare wedstrijden in Duitsland en België, teveel om op te noemen..

Tip: Bellen met de club helpt, zelfs als het uitverkocht is.

Eerlijk is eerlijk, een Dortmund ofzo is natuurlijk lastig... Maar een wedstrijd in het buitenland is sowieso leuk, hoeft niet perse de top te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 954459

Anoniem: 951383 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:47:
Ga zelf circa 2-3x per jaar met vrienden naar Newcastle United. Komend seizoen zeker weer na hun promotie naar de Premier League! Fantastisch stadion, altijd goed gevuld. Veel relaxter dan Londen, Liverpool en Manchester. Stad zelf is ook erg gaaf. Eerste keren zelf kaarten geregeld (general sale), maar moet er (zeker bij de topclubs) dan vroeg bij zijn en geluk hebben met goede stoelen. Sinds een jaar of 2 via een particulier (marktplaats) die voor z'n werk regelmatig in Newcastle is. Prima ervaring mee (betrouwbaar, geen mega-hoge prijs). Kunt van te voren voorkeur vak etc aangeven. Heeft volgens mij voor iedere wedstrijd wel kaarten beschikbaar. Zit eind aug in elk geval met 3 vrienden op hoofdtribune tegen West Ham :-)
Heb zelfde ervaring als matthijss1980. Newcastle heeft top nachtleven ook. Vandaag alvast met m'n pa kaarten voor wedstrijd tegen liverpool gereserveerd bij zelfde particulier (3e keer; vorige keren steeds in platinum club voor ruim < 100e). Check https://link.marktplaats.nl/m1190432489

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544679

XelleratioN schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Hi, kijk eens op mijn blog Voetbal Ticket Buitenland. Ik mag de link niet benoemen, maar daar staat info van een B&B in Liverpool van een hagenees die kaartjes aanbiedt icm met 2 overnachtingen voor 150 pond p.p.

Eind augustus ga ik naar Dortmund-HertaBSC, zelf kaartjes geregeld. Op tijd klaar zitten en gelijk in het mandje stoppen en niet verder zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 544679 op 08-08-2017 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik was een paar jaar geleden in Barcelona met een vriend, we hebben 's middags spontaan kaarten gekocht bij Camp Nou en 's avonds zaten we in het stadion. Het was puur toevallig dat er dat weekend een thuiswedstrijd was en dat er nog kaarten beschikbaar waren. Was tegen Mallorca, 6-1.

YouTube: The Return of Abidal - Barcelona - Mallorca - 6-4-2013

De rentree van Abidal. Ik kende de speler en z'n geschiedenis niet en toch kreeg ik kippenvel. Later nog een keer toen ik het verhaal las.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:00
De grotere ploegen in Engeland, daar kom je niet binnen zonder membership. Dan praat ik over een ManUtd & Liverpool.

Bij ManCity kom je heel gemakkelijk aan kaarten. Wij gaan eind September naar Manchester, maar voelen helemaal niks voor City.

Waarschijnlijk naar: Stoke vs Southampton of Huddersfield vs Tottenham. We neigen meer naar Stoke..

[ Voor 9% gewijzigd door DaYwaLkUr op 17-08-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:00
Iemand al eens geweest bij Stoke City? Weet iemand een leuke supporters pub?

We twijfelen om op Matchday kaartjes te krijgen bij ManUtd op Old Trafford (Tegen Crystal Palace) maken we dan kans?

En dan vantevoren naar de bekende pubs zoals de Bishop Blaize :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Mijn ervaring in het buitenland is dat je bijna altijd wel via de reguliere weg aan kaarten kunt komen zonder memberships.
Soms kan het voorkomen dat het uitverkocht is of dat het toch een top wedstrijd is en een clubkaart benodigd is, maar dat in Nederland ook.
Ik ga soms naar wedstrijden van Schalke of Dortmund, (binnen 2 uur aan te rijden voor mij :) )

Vorig jaar oktober ook naar Barca - Man City geweest tijdens Vm World (poulefase CL). op de dag zelf nog kaartjes kunnen kopen via de club zelf..
Geen membership nodig.. En heel wat spaanse scheldwoorden bij geleerd in 90 minuten. :+
Wel een mooie wedstrijd gezien die door Barca met 4-0 gewonnen werd.

Wil je het echt van te voren geregeld hebben dan zou ik kijken of je via een georganiseerde reis kunt boeken, je betaald wel iets meer, maar ben je wel verzekerd van de wedstrijd.

bijvoorbeeld:
https://www.voetbalreizen.com/clubs/fc-barcelona/

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 22-08-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Net als de F1-reistopics, past deze ook beter in SPRT. Move die kant op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 14:37

Lulukai

God's gift to women

Interessant topic, ik heb volledig dezelfde wens en vraag als TS.

Ik mis tot nu toe wel echte concrete tips over hoe rechtstreeks tickets aan te kopen bij de clubs. In Engeland is het mij nog niet gelukt, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet bij één club echt intensief heb geprobeerd. Binnenkort gaan we met 3 vrienden (+ ik) naar een match van Dortmund. Een Duitse verre kennis heeft een abonnement en kan via zijn abonnement maximum 4 losse tickets bijkopen. Bij de echte vrije verkoop (= voor mensen zonder abonnement, noch kennissen met een abonnement) zijn er gewoonweg nooit nog tickets te krijgen.. Ik vrees dat dit bij alle topclubs zo zal werken, alleen ken ik geen abonnementhouders bij pakweg Arsenal, Barcelona, Chelsea etc

[ Voor 17% gewijzigd door Lulukai op 11-09-2017 14:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@Lulukai Bij Arsenal kan je gewoon Red Member worden en een maand van te voren kaarten kopen. Kost je zo'n 40 euro per jaar aan lidmaatschapsgeld. Premier League wedstrijden gaan nooit in de vrije verkoop, dus je zal echt lid moeten worden.

Ik denk dat bij de andere (top)clubs dat ook wel zo zal gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 11-09-2017 15:03 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:16

KipCurreh

Nightcrawler

Heb je geen officiële supportersclubs in de buurt van enkele grotere internationale teams ?
Als je daar contact mee opneemt, kan je af en toe ook wel eens iets regelen... En dan is 't meeste wel geregeld voor jou ook..

Bij ons in de buurt zijn er clubs van Tottenham, West Ham, Schalke,... en ik woon heus niet in een grote stad ;)

Ik bedoel maar dat er bij jou in de buurt wellicht ook wel zo clubs zijn, misschien maar eens rondhoren ?

En verder zou ik gewoon via de clubwebsite proberen om zo tickets te scoren.. Als je voldoende op tijd bent moet dit in de meeste gevallen wel lukken (zeker voor subtoppers)

[ Voor 16% gewijzigd door KipCurreh op 11-09-2017 14:59 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
_/-\o_ ook geweest, bizar hoe dat stadion ligt en op elke hoek van het stadion een pub :7 B-) 8) 8)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/74/0d/92740d39790da9745a5ae2cacc5e9ebf.jpg

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1