Ik heb een PC samengesteld maar om dat ik niet echt zoveel verstand heb van welke hardware te gebruiken en wat bij elkaar past, daarom start ik deze topic, in de hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik wil er games zoals Battlefield 1 opspelen met de beste settings die er zijn en het liefst een stille pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? vooral gamen (battlefield 1, gta v etc)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? rond de 1300/1400 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Processor, Moederbord, een koeler, geheugen, videokaart, voeding, behuizing, monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? niet persé
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.) een stille pc waarmee ik games zoals Battlefield 1 op de beste settings kan spelen
Ga je overklokken? denk het niet aangezien ik niet weet hoe dat moet
Wat verwacht je van ons? vooral tips en informatie om een goede pc in elkaar te zetten!:)
AMD FX-8350 Black Edition - Boxed €155,10
Gigabyte GA-990X-Gaming SLI €98,20
Corsair Hydro H80i V2 €99,90
CRUCIAL PC3-12800 16GB KIT €93.00
XFX Radeon RX 480 - GTR Black Edition - 8GB GDDR5 € 319,60
Crucial MX300 - 525GB € 126,40
Seagate Barracuda 7200.14 - 2TB € 74,80
Prijs tot nu toe: €967
cd rom ingang ook
maar wat voor voeding ik moet gebruiken en wat voor behuizing zou ik niet weten.
als montitor wil ik de BenQ ZOWIE RL2455 - Gaming Monitor aangezien die 1ms reactietijd heeft.
en wat te gebruiken om draadloos mee te kunnen internetten/gamen
een betere setup of tips zou ik graag willen ontvangen of als ik iets vergeten ben!
Alvast bedankt
Ik wil er games zoals Battlefield 1 opspelen met de beste settings die er zijn en het liefst een stille pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? vooral gamen (battlefield 1, gta v etc)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? rond de 1300/1400 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Processor, Moederbord, een koeler, geheugen, videokaart, voeding, behuizing, monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? niet persé
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.) een stille pc waarmee ik games zoals Battlefield 1 op de beste settings kan spelen
Ga je overklokken? denk het niet aangezien ik niet weet hoe dat moet
Wat verwacht je van ons? vooral tips en informatie om een goede pc in elkaar te zetten!:)
AMD FX-8350 Black Edition - Boxed €155,10
Gigabyte GA-990X-Gaming SLI €98,20
Corsair Hydro H80i V2 €99,90
CRUCIAL PC3-12800 16GB KIT €93.00
XFX Radeon RX 480 - GTR Black Edition - 8GB GDDR5 € 319,60
Crucial MX300 - 525GB € 126,40
Seagate Barracuda 7200.14 - 2TB € 74,80
Prijs tot nu toe: €967
cd rom ingang ook
maar wat voor voeding ik moet gebruiken en wat voor behuizing zou ik niet weten.
als montitor wil ik de BenQ ZOWIE RL2455 - Gaming Monitor aangezien die 1ms reactietijd heeft.
en wat te gebruiken om draadloos mee te kunnen internetten/gamen
een betere setup of tips zou ik graag willen ontvangen of als ik iets vergeten ben!
Alvast bedankt
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 23:16 ]