Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
ligt eraan welke RAID config je draait
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Heb je 4 schijven van 80GB ??? Of was dat maar een voorbeeld? 
Damn, en ik dacht dat ik met 2x 40 en 1x 80 aso was
ja ik er 4 van 80 twee hangen er voor jan lul in een rack. maar ik wil raid 0 draaien
ik wil geen snelheids winst ofzo gaat me puur om de opslag.
IDE-Raid met 2x40 en 1x80? dan verlies 40 gig!Op vrijdag 29 juni 2001 12:59 schreef Knightwolf het volgende:
Heb je 4 schijven van 80GB ??? Of was dat maar een voorbeeld?
Verwijderd
als het om de opslag gaat ga dan geen raid draaien want als dan 1 hd crash heb je de andere 3 hd's nog qua inhoud
Verwijderd
hmm, als jij dat denktOp vrijdag 29 juni 2001 13:12 schreef victorb het volgende:
als het om de opslag gaat ga dan geen raid draaien want als dan 1 hd crash heb je de andere 3 hd's nog qua inhoud
Kom dan met iets nuttigs, want aan zo een opmerking heb ik niks.Op vrijdag 29 juni 2001 13:12 schreef victorb het volgende:
En hoe vaak gebeurt het nu dat je hd crasht? 0.01% van de keer ofzo, snelheids winst is een factor die ik erbij wil maar ik heb veel grote files die ik vaak gebruik en toch wil uitbreiden. of ik moet een DVD brander kopen maar dat is te duur en onhadig
waarschuwing!, ik heb die kaart ook en mijn SBlive! vind'um niet fijn....dus gaat hij herrie schoppen tijdens mp3's en wavjes.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
was dat niet gewoon te omzeilen door sb16 emulatie te disablen? zoals je standaard zo'n beetje moet doen bij alle RAID controllers?
Verwijderd
als je geen RAID wil gaan draaien, koop dan ook geen RAIDcontroller...koop gewoon een ATA100 I/Okaartje..bv de Promise Ultra100....
ATA I/O wat is daar een verschil in met een Raid aangezien van de snelheid, en verschil prijs enzo
Verwijderd
dat is gewoon ide-aansluitingen zoals op je mobo....Op zaterdag 30 juni 2001 03:10 schreef Cloontje het volgende:
ATA I/O wat is daar een verschil in met een Raid aangezien van de snelheid, en verschil prijs enzo
Pagina: 1