Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, zoals de meest recente games als battlefield 1, The Witcher 3, CoD Infinite WarFare etc. Daarnaast moet deze PC een niet al te groot formaat hebben zodat ik deze eenvoudig kan meenemen naar een lan party. Daarnaast zal ik hem thuis ook gebruiken voor de dagelijkse taken, mainly office, internet ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en monitor heb ik de rest moet worden aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GTX1070 videokaart, minimaal I5 processor, een HDD, SSD en genoeg koelvermogen voor een kleine PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel, videokaart van Nvidea, wat betreft overige componenten hoor ik graag jullie advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een behouden formaat, en genoeg prestatie om de huidige games soepel op 60fps te spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen welke compenenten het meest geschikt zijn om een degelijke draagbare high end game pc te bouwen. Voornamelijk behuizing, moederbord, GPU en CPU koeler. Ik besef dat een kleine PC minder ruimte heeft intern en daardoor meer warmte op kan bouwen, graag dus advies hoe ik dat kan beperken. Extra fans nodig?
Ik dacht aan de volgende componenten:
Voornamelijk gamen, zoals de meest recente games als battlefield 1, The Witcher 3, CoD Infinite WarFare etc. Daarnaast moet deze PC een niet al te groot formaat hebben zodat ik deze eenvoudig kan meenemen naar een lan party. Daarnaast zal ik hem thuis ook gebruiken voor de dagelijkse taken, mainly office, internet ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en monitor heb ik de rest moet worden aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GTX1070 videokaart, minimaal I5 processor, een HDD, SSD en genoeg koelvermogen voor een kleine PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel, videokaart van Nvidea, wat betreft overige componenten hoor ik graag jullie advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een behouden formaat, en genoeg prestatie om de huidige games soepel op 60fps te spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen welke compenenten het meest geschikt zijn om een degelijke draagbare high end game pc te bouwen. Voornamelijk behuizing, moederbord, GPU en CPU koeler. Ik besef dat een kleine PC minder ruimte heeft intern en daardoor meer warmte op kan bouwen, graag dus advies hoe ik dat kan beperken. Extra fans nodig?
Ik dacht aan de volgende componenten:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,- | € 248,- |
1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 151,- | € 151,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 472,51 | € 472,51 |
1 | Toshiba PA429xE-1HN0, 3TB | € 81,- | € 81,- |
1 | Phanteks Enthoo Evolv ITX Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
1 | Noctua NH-U9B SE2 | € 48,45 | € 48,45 |
1 | be quiet! Silent Wings 3, 140mm | € 21,46 | € 21,46 |
2 | Cooler Master Sickleflow Blue, 120mm | € 6,46 | € 12,92 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Corsair RM550x | € 89,95 | € 89,95 |