Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, een systeem dat Battlefield 1 op 1080p met "constante" 60fps laat draaien is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, mogelijk Modern Warfare HD remaster. Verder wat simpel school- en internetwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en scherm zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal een i5-6400, GTX1060/RX480, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Battlefield 1 moet op 1080p op ultra op 60 fps stabiel blijven draaien (zullen vast kleine uitzonderingen in het spel zitten).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf een beetje zitten rondkijken hier op dit forum en kom een hoop soortgelijke builds tegen. Ik zou echter wat betreft Battlefield graag advies willen over de processor: zou een i5-6400 meer dan genoeg zijn of is een i5-6500 aan te raden? Qua videokaart hetzelfde: is een GTX1060 3GB genoeg of is een RX480 4GB aan te raden? Omdat het moederbord en de behuizing bij soortgelijke builds wordt aangeraden ging ik er al een beetje van uit dat alles daar wel in past en er geen extra koeling nodig is, mocht dit niet zo zijn zou ik hier graag ook advies over willen. En zoveel mogelijk bang voor buck is natuurlijk altijd meegenomen, ben maar een arme student.
Hierbij mijn lijst:
Voornamelijk gamen, een systeem dat Battlefield 1 op 1080p met "constante" 60fps laat draaien is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, mogelijk Modern Warfare HD remaster. Verder wat simpel school- en internetwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en scherm zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal een i5-6400, GTX1060/RX480, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Battlefield 1 moet op 1080p op ultra op 60 fps stabiel blijven draaien (zullen vast kleine uitzonderingen in het spel zitten).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf een beetje zitten rondkijken hier op dit forum en kom een hoop soortgelijke builds tegen. Ik zou echter wat betreft Battlefield graag advies willen over de processor: zou een i5-6400 meer dan genoeg zijn of is een i5-6500 aan te raden? Qua videokaart hetzelfde: is een GTX1060 3GB genoeg of is een RX480 4GB aan te raden? Omdat het moederbord en de behuizing bij soortgelijke builds wordt aangeraden ging ik er al een beetje van uit dat alles daar wel in past en er geen extra koeling nodig is, mocht dit niet zo zijn zou ik hier graag ook advies over willen. En zoveel mogelijk bang voor buck is natuurlijk altijd meegenomen, ben maar een arme student.
Hierbij mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 240,50 | € 240,50 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 42,25 | € 42,25 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 80,- | € 80,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 68,64 | € 68,64 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 745,33 | |