Mijn moeder is sinds een tijdje klant bij Simpel.
Afgelopen maand heeft ze iets meer betaald dan normaal. Niet enorm veel maar toch. We weten niet waarom.
Dus natuurlijk inloggen op de site, en de specificatie downloaden.
Vervolgens krijgen we een document waar niks anders in staat dan dit:
Voor elke maand die er staat is het resultaat hetzelfde.
Bij de instellingen staat "Nummerweergave op factuur" op Aan, dus dat is het probleem niet.
Op de website zelf (dus niet als pdf) kunnen we wel het gespecificeerde gebruik van de huidige maand zien, maar niet die van eerdere maanden.
Heeft iemand anders dit probleem eerder gezien? Weet iemand een oplossing?
Ik ga sowieso morgen bellen, maar het zou tof zijn om dan alvast te weten of ik de enige ben of niet.
Afgelopen maand heeft ze iets meer betaald dan normaal. Niet enorm veel maar toch. We weten niet waarom.
Dus natuurlijk inloggen op de site, en de specificatie downloaden.
offtopic:
Bij sommige andere providers zijn de factuur en de specificatie een document met meerdere pagina's. Bij simpel zijn het twee losse documenten in pdf-vorm.
Bij sommige andere providers zijn de factuur en de specificatie een document met meerdere pagina's. Bij simpel zijn het twee losse documenten in pdf-vorm.
Vervolgens krijgen we een document waar niks anders in staat dan dit:
ScreenshotVoor deze factuur zijn geen gebruikdetails beschikbaar
Voor elke maand die er staat is het resultaat hetzelfde.
Bij de instellingen staat "Nummerweergave op factuur" op Aan, dus dat is het probleem niet.
Op de website zelf (dus niet als pdf) kunnen we wel het gespecificeerde gebruik van de huidige maand zien, maar niet die van eerdere maanden.
Heeft iemand anders dit probleem eerder gezien? Weet iemand een oplossing?
Ik ga sowieso morgen bellen, maar het zou tof zijn om dan alvast te weten of ik de enige ben of niet.