Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Win 10 loopt steeds vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik Sabnzb weer veel gebruik loopt mijn pc steeds vast. Ik gebruik Sabnzb in combinatie met Sonarr en Couchpotato maar tegenwoordig loopt mijn pc iedere keer vast en dat komt door Sabnzb.

Hij is lekker aan het downloaden en op een gegeven moment is de pc hardstikke traag. Na een tiental seconde reageert de pc echt helemaal nergens meer op en de enige mogelijkheid is een harde reset. Ik heb Sabnzb al opnieuw geïnstalleerd en tevens de beta versie geprobeerd maar tevergeefs.

Wie herkent dit probleem?

Verwijderd

Waar laat je Sab de bestanden wegschrijven cq uitpakken? Als dit op een netwerk map is of een (oude) HDD kan het zijn dat die het niet bij kunnen houden, vooral als je een snelle download hebt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Post eens een screenshot van de SMART status.

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:02:
Waar laat je Sab de bestanden wegschrijven cq uitpakken? Als dit op een netwerk map is of een (oude) HDD kan het zijn dat die het niet bij kunnen houden, vooral als je een snelle download hebt.
Een oude (320GB ofzo) gezonde HDD moet toch wel 70-80 MB/s kunnen schrijven. Dus dat moet wel een heel snelle download zijn.

Verwijderd

Topicstarter
De downloadsnelheid ligt ronde 12-13 MB/s, lijkt me dat ie dat wel aan kan. Sab schrijft de bestanden naar mijn interne schijf en Sonarr verplaatst deze vervolgens naar mijn NAS als alles compleet is.

Zal nu eens even kijken naar de SMART status.

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij de status van de schijf.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2mhzt46.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/25rjvd3.png

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Een reallocated sector count van 2208 is niet zo OK als het plaatje je wil doen geloven.
Reserveer alvast wat geld voor een nieuwe disk en check je backups

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

TheVMaster

Moderator WOS
Dit lijkt mij niet echt een 'Windows' issue, maar meer een Sabnzb issue. Dit past dan ook beter in CSA, dus bij deze geMOVEd.
Pagina: 1