isight camera macbook problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Na de aankoop van een tweedehands macbook pro 13 inc 2012 kwam ik er al snel achter dat mijn camera niet naar behoren werkt.
bij het openen van de camera doet hij het redelijk af gezien van het feit dat er een soort balken door heen flitsen. even later gaat dit weer weg. Op dat moment is de camera ongelofelijk traag en filmt hij met ongeveer 1 frame per 4 seconden. Ook is de kwaliteit erg laag.
Ik dacht altijd dat het misschien op zou lossen als ik een SSD schijf er in zou doen.
Na dat ik gedwongen werd een nieuwe geheugenschijf te plaatsen (Kingston 250gb) is het probleem nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
MacBook Pro (13-inch, Mid 2012)
kingston ssd 250gb
Intel HD Graphics 4000 1536 MB
4 GB 1600 MHz DDR3
2,5 GHz Intel Core i5

Hartelijk dank!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 08:29
Ik heb zo'n vermoeden dat dit geen software issue is, maar een hardware probleem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Alle resets (SMC, NVRAM) al geprobeerd? Je zou kunnen proberen het stekkertje van de camera even opnieuw erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rvanpruissen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:09:
Alle resets (SMC, NVRAM) al geprobeerd? Je zou kunnen proberen het stekkertje van de camera even opnieuw erin te steken.
hoe zou ik dat moeten doen? ik had het vermoeden dat het stekkertje er wellicht niet goed in zit oid. Alleen geen idee hoe ik dat zou moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen

rvanpruissen

rePear.it

1. Resets proberen (even googlen)
2. Stekkertje checken kan als je de onderkant eraf haalt (=10 kleine kruiskopjes eruit halen). Zie stap 6 van https://www.ifixit.com/Gu...Display+Replacement/10366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goed.. in ander nieuws heb ik het kabeltje van mn iSight camera kapot getrokken.. iemand tips voor reparatie? solderen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen

rvanpruissen

rePear.it

Wat is er precies kapot? Kun je even een close-up foto maken?
Pagina: 1