Ik heb sinds ongeveer drie weken geen internettoegang meer op mijn laptop (een Compaq CQ58 met Windows 8.1). Alle andere apparaten in huis (laptops, smartphones en tablets) kunnen wel op internet. Mijn laptop heeft wel verbinding met een wifinetwerk, maar komt niet op internet. Hij geeft dan de melding: Deze pagina kan niet worden weergegeven, met de suggesties om spelling te controleren, pagina te vernieuwen of het later nog eens te proberen. Dit werkt allemaal niet.
Verder heb ik nog een hoop andere dingen geprobeerd die allemaal niet hebben geholpen:
- Verschillende browsers
- Verschillende netwerken
- Netwerken laten vergeten en opnieuw aangemeld
- Wifi in- en uitgeschakeld
- Laptop aan de internetkabel gelegd
- Internetopties gereset
- Virusscan
- Ccleaner mijn laptop laten opschonen
- Modem/router gereset
- Netwerkadapters gecontroleerd
- Netwerkkaart vervangen
- Probleemoplosser laten lopen
- Firewall en virusscanner uitgeschakeld (en weer ingeschakeld)
- Updates uitgevoerd.
Het laatste wat ik nog kan bedenken is om een fabrieksherstel uit te voeren, maar ik wilde eerst nog kijken of ik nog iets anders kan doen voor ik oberga tot drastische maatregelen.
Alvast bedankt!
Verder heb ik nog een hoop andere dingen geprobeerd die allemaal niet hebben geholpen:
- Verschillende browsers
- Verschillende netwerken
- Netwerken laten vergeten en opnieuw aangemeld
- Wifi in- en uitgeschakeld
- Laptop aan de internetkabel gelegd
- Internetopties gereset
- Virusscan
- Ccleaner mijn laptop laten opschonen
- Modem/router gereset
- Netwerkadapters gecontroleerd
- Netwerkkaart vervangen
- Probleemoplosser laten lopen
- Firewall en virusscanner uitgeschakeld (en weer ingeschakeld)
- Updates uitgevoerd.
Het laatste wat ik nog kan bedenken is om een fabrieksherstel uit te voeren, maar ik wilde eerst nog kijken of ik nog iets anders kan doen voor ik oberga tot drastische maatregelen.
Alvast bedankt!