[CAR] Pioneer subwoofer valt weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 832211

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een pioneer 1300 wat subwoofer en een jbl gt 6 kanaals versterker en het probleem is als ik stil sta of vooral tijdens het rijden valt de subwoofer weg en dan bouwt hij langzaam weer op en dan valt hij weer weg dus ik ben gaan zoeken en het enigste wat ik tot nu toe kan vinden is als ik de tulpkabels indruk tegen de versterker aan dan doet hij het perfect dan geef hij een goede bas en valt hij niet meer weg voor een tijdje ma na een paar nummers is het weer terug tot dat ik weer met de kabels doe beetje op en neer bewegen of aandrukken of draaien wat kan ik hier tegen doen het probleem is opeens gekomen

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:05
Ik heb geen verstand van auto speakers, maar als het geluid direct terugkomt als je aan de kabeltjes friemelt, zou ik zeggen dat het contact niet goed is. Probeer eens nieuwe kabels/connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:17
En check de aarde. Vaak zit daar het probleem. Het aarde punt moet kaal metaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 832211

Topicstarter
Mijn massa punt zit op mijn gordel van mijn achterbank ik zou een betere massa niet echt kunnen verzinnen ik heb de plek om de gordel toen ook kaal gemaakt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 809845

Anoniem: 832211 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:48:
Mijn vraag
Ik heb een pioneer 1300 wat subwoofer en een jbl gt 6 kanaals versterker en het probleem is als ik stil sta of vooral tijdens het rijden valt de subwoofer weg en dan bouwt hij langzaam weer op en dan valt hij weer weg dus ik ben gaan zoeken en het enigste wat ik tot nu toe kan vinden is als ik de tulpkabels indruk tegen de versterker aan dan doet hij het perfect dan geef hij een goede bas en valt hij niet meer weg voor een tijdje ma na een paar nummers is het weer terug tot dat ik weer met de kabels doe beetje op en neer bewegen of aandrukken of draaien wat kan ik hier tegen doen het probleem is opeens gekomen

Alvast bedankt
Wel eens van interpunctie gehoord??? Jezus zeg!

Als het geluid er ineens weer is als je de kabels goed op zn plek drukt, ligt het probleem in de kabel/aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Lijkt mij ook een kabel probleem. Leg eens een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:46

FeaR

In GoT we trust

@ Bran0105

Vriendelijk verzoek om iets aan je schrijfstijl te doen. Maak geen ellenlange zinnen, gebruik interpunctie (punten, komma's, etc.) en gebruik hoofdletters (begin van een zin, merken en types). Dat leest voor iedereen een stuk makkelijker.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Het eerste wat in mij opkomt is een massa probleem, zoals eerder is geopperd.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1