Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32
Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Al enige tijd deed mijn telefoon (iphone 5s) raar tot het moment dat hij crashte en niet meer aan ging. Hier gaf de telefoon kort een wit appeltje weer en werd daarna weer zwart.

Nu heb ik dit al bij de GSM dokter neergelegd maar deze geeft aan dat het om een software fout gaat en kan alleen de telefoon repareren als hij eerst de telefoon leegmaakt.

Nu wil ik dus een back up maken maar dit kan niet omdat ik de telefoon niet in kan. Ik weet nu dus niet hoe ik al mijn foto’s & data veilig kan stellen. Weten jullie een mogelijkheid waarmee ik mijn data kan veiligstellen?

Het aller ergste van dit alles is nog wel dat er door een ongeluk mijn back up op de pc verloren is gegaan en mijn meest recente back up tot 2-9 loopt. Het erge hiervan is het feit dat ik 10 september ben getrouwd en nu alle foto’s mis van deze dag.

Help!

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Staan de foto's niet in de iCloud? Heb je wat aan https://www.ifixit.com/An...iPhone+that+won't+turn+on ?

[ Voor 63% gewijzigd door GlowMouse op 26-10-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Installeer de laatste versie van iTunes, koppel dan je iPhone aan de computer. Wordt 'ie herkend, kun je misschien bijwerken.

Wordt 'ie niet direct herkend, dan thuisknop en sluimerknop ingedrukt houden totdat je een melding krijgt in iTunes of op de iPhone "verbind met iTunes"ziet, Ook hier geldt: met een beetje mzzl kun je bijwerken en hoef je niet te herstellen.

Probeer het eens? Nee heb je.....

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
Bedankt voor de reacties. Helaas wordt de telefoon niet herkend door de pc. iCloud heb ik ooit in een impuls na 'the fappening' uit gezet (what was I thinking...)

Ik ga nog wel even pielen maar ik vrees het ergste. Zou dit eventueel iets zijn wat Apple zelf op zou kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Recovery of DFU mode al eens geprobeerd? Heeft mij wel eens geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
Vandaag contact gehad met Roy van Apple, die super heeft mee gedacht trouwens. Maar itunes loopt vast op foutmelding 27. (internet is aangesloten, virusscanners zijn uit, etc) iemand nog tips?

Pagina: 1