Toon posts:

LAN Party!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie van de tweakers gaat er naar de Lockdown LAN party? Ik denk dat dit een goed alternatief is omdat de T.net lan niet door is gegaan! 1 probleempje, je moet je nu meteen inschrijven en geld overmaken...f45,- Doe je dit niet moet je een kaartje aan de deur kopen en dat kost je 70,-!
Meer info: www.lockdown.nl
Ze hebben een leuk netwerk en leuk internet...er is plaats voor 400~600 man en er zijn ook slaapplaatsen....:)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Nee ik ga niet :)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Er is plek voor: 500 mensen.
Tot nu toe hebben er: 65 betaald...

--------------------------------------------------------------------------------

Dus er zijn nog: 435 plaatsen vrij...

OEI OEI OEI!!!!!! dat is balen..... :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik ga ook niet... Kheb geen tijd...
Ik had me ook al ingeschreven voor een andere LAN (T-LAN) maar daar kan ik ook niet heen... :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Ik ga naar Drome Lite 8.5

Verwijderd

Topicstarter
Het zou leuk zijn als er wat meer animo was.... :? Het lijkt me wel een strakke lan, en wie weet hoeveel mensen er aan de deur een kaartje kopen :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 12:57 schreef The Fox het volgende:
Ik ga naar Drome Lite 8.5
ik ook :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
lijkt me mischien wel wat, zal ff kijken

Verwijderd

Onze inschrijvingen zijn gesloten. Zou je toch intresse hebben om te willen komen? Dan zou je DenniZ kunnen adden en/of aan de deur betalen. Wat u nu kunt zien bij inschrijvingen zijn de betalingen en wie er komen.

Verwijderd

lockdown?
kut organisatie

tijdje geleden hadden ze een prijsvraag
nu ben ik daar toevallig de winnaar van (email: beijk@Multiweb.nl) en heb een 10Gb WD hd gewonnen (yay, lekker boeie voor in server ofzo)
anywayz ik kreeg email dat ik me gegevens op moest sturen..en heb tot nu toe nog steeds nix gehad... er werd zelfs gezegd dat ik het in zutphen op moest halen of zelfs pas bij de LAN. nou ... hahahaha dat slaat nergens op als ze eerst zeggen dat ie toegestuurd wordt.
ze zijn daar nogal erg laks..want iedereen zou ook nog een bevestigings email krijgen over het feit dat je moet betalen.... nou... ik vind het allemaal maar nix meer..en ik wil gvd die HD :PPP

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ga naar pzz lan, is in augustus

www.pzz.nl/lan

Verwijderd

Ik ga naar T-LAN, Lockdown en DRoME 8.5 Lite :)

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
:? wat moet dit bij 'Network troubleshooting'
Pagina: 1