Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Ik gebruik op mijn HP laptop en Microsoft Lumia 640 met beiden Windows 10 er op de Outlook Mail app.
Nu heb ik onder mijn gewone Postvak een aantal mapjes gemaakt waarin bepaalde email binnenkomt en wordt gesorteerd per afzender.
Alleen krijg ik geen melding op zowel mijn telefoon als laptop als er een email is binnengekomen in die mapjes, wel als er een email binnenkomt in mijn gewone Postvak.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik van de mailtjes die in de mappen + submappen binnenkomen wel een melding op mijn telefoon en laptop krijg??
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Die meldingen voor nieuwe mail zijn onderdeel van de 'speciale' mailbox "Inbox".
Je zal eens naar je regels moeten kijken, of die het toestaan dat ze ook een melding maken...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Jester-NL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:54:
Die meldingen voor nieuwe mail zijn onderdeel van de 'speciale' mailbox "Inbox".
Je zal eens naar je regels moeten kijken, of die het toestaan dat ze ook een melding maken...
Daar staan helaas geen mogelijkheden tussen voor notificaties.
Ik zie hier geen oplossing, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

TweakTweet schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:30:
Daar staan helaas geen mogelijkheden tussen voor notificaties.
Ik zit even in mijn Outlook 2016 te kijken. ALs ik een nieuwe regel aanmaak, heb ik toch echt opties staan (nadat ik afzender en doel-folder heb opgegeven) om bijvoorbeeld een geluid af te spelen, een desktop alert te laten verschijnen, een script te runnen of... of... opties te over. * Jester-NL leest nog eens goed en ziet "Outlook Mail app"...
Dan krijg je natuurlijk waar je voor betaald ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jester-NL op 27-10-2016 14:44 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm