Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-07 16:40
Mijn vraag
De galaxy S6 van mij vriendin zit de Afgelopen tijd steeds zomaar vol. We kunnen niet echt trasseren waar het geheugen precies aan besteed word.
Het fluctueerd het vaak zonder aanleiding. Meestal staat de telefoon op 59% ruimte in gebruik (wat mij logisch en redelijk lijkt). Soms springt de telefoon zonder directe aanleiding naar 99% in gebruik. Zonder duidelijke aanleiding kan hij ook weer terug zakken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android is zo ver Samsung het toestaat geüpdatet naar de meest recente versie: android 6.0.1

Als je kijkt naar de geheugen verdeling op 99% dan ziet deze er als het volgt uit:
Apps = 17.71 gb
Pictures = 3.43gb
Audio = 361 mb
Het moet dus waarschijnlijk ergens in de Apps zitten. Grootste app die er op staat is de Google play store van 3,3 gb
Ik ben zelf een iPhone gebruiker dus heb geen idee of dit normaal is of niet.

Als hij terug zakt naar 54% dan is de verdeling als volgt:
Apps = 4.71 gb
Pictures = 3.43
Audi = 361 mb

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Cash geleegd, alle eigen files gewist, automatisch update uit gezet.
Alle data van de Apps zelf gewist.

Nogmaals ik ben zelf geen Android gebruiker. Google levert vooral problemen op over het werkgeheugen. Ik weet niet waar het in kan zitten.

Tijdens het type van dit bericht is hij weer terug gezakt. Maar het is dus heel vervelend als je iets aan het doen bent dat je in een keer geen vrij geheugen meer hebt.

Hopelijk heeft iemand enig idee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan het zijn dat er een app zoals Google Drive, Dropbox of Onedrive geinstalleerd staat? Ik doel dus op synchronisatie applicaties die continu data aan het synchroniseren is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-07 16:40
Bedankt voor je reactie.
Nee ook die hebben we al na gekeken. Die staan er wel op. Maar bestanden worden niet opgeslagen. Dropbox bijvoorbeeld neemt maar 223 mb in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je eens een reset geven om te kijken of het daarna beter gaat?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad