Autoradio voor handsfree bellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een autoradio voor mijn vrouw. Ze heeft een Fiat Punto uit 2001 waar je alleen maar radio mee kan luisteren, de CD-speler doet het al niet goed meer. Ik zoek 1'tje waarmee je Bluetooth kan streamen (Spotify e.d.), handsfree bellen en ik denk ook wel DAB+ een leuke toevoeging

Wat is je budget?
tussen de 70 en 180 euro. Ik wil best wat meer uitgeven, maar niet als het niet hoeft. Ik lees hier een daar dat de een niet onder doet voor de ander, maar waarom is dan het prijsverschil zo groot? Ik zie door de bomen het bos niet meer

Wat heb je zelf al gevonden?
Bij CoolBlue heb ik al een hele mooie lijst kunnen maken met een filter.
Toen ben ik een beetje gaan kijken als ik er eentje kies zonder DAB, dan scheelt dat nogal veel.
Het moet er natuurlijk ook mooi uitzien en van de duurste Pioneer is het mooi dat je alle verlichting aan kan passen aan de kleur van je dashboard bijv. Dit is een drietal waar ik naar aan het kijken was, maar sta open voor alle suggesties

Handsfree is een belangrijke functionaliteit, dus als een radio dat goed afhandeld, rijdt ze weer wat veiliger ;)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:11
DAB+ vereist een extra digitale tuner in de radio met een extra antenne die je moet monteren.

[ Voor 10% gewijzigd door jeroen3 op 26-10-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
jeroen3 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:35:
DAB+ vereist een extra digitale tuner in de radio met een extra antenne die je moet monteren.
Ja, die Pioneer heeft dat bijvoorbeeld en bij CoolBlue krijg je een antenne er gratis bij. Ik lees in recensies dat de een zegt dat ie goed werkt, de ander zegt 'het is een "radio antenne"' wat dat ook betekent...en dat hij niet zo geweldig is...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:36
Ik heb DAB in mijn auto en ik moet zeggen dat het wel een hele verbetering is. Al weet ik niet welke speakers er in de auto zitten en of het wel merkbaar is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:11
Boy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:00:
[...]
en dat hij niet zo geweldig is...
Dat zal afhangen aan waar je bent.
Het voordeel van DAB is dat ruis verleden tijd is. Je hebt slechts twee mogelijkheden:
- Fantastisch geluid.
- Geen geluid.