WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb deze laptop een maand geleden gekocht en sinds ik hem gekocht heb , heb ik problemen met de Wi-Fi. Namelijk dat ik de notebook ongeveer 3x opnieuw moet opstarten om Wi-Fi verbinding te krijgen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-10-2016 23:13)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Probeer de stuurprogramma's eens bij te werken via apparaatbeheer > netwerkadapter > intel nog wat >rechts op klikken > bijwerken. Of anders los te downloaden en te installeren.

Alle reacties

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zo, met de aangeleverde informatie hoef je niet gauw een antwoord te verwachten.
Probeer het nog eens :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je de locatie al eens vergeten en opnieuw toegevoegd? Werken andere devices wel met Wi-Fi?
Krijg je foutmeldingen te zien in je logboeken over problemen met authenticatie oid?

Wauw, een sig!

Acties:
  • Beste antwoord

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Probeer de stuurprogramma's eens bij te werken via apparaatbeheer > netwerkadapter > intel nog wat >rechts op klikken > bijwerken. Of anders los te downloaden en te installeren.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:45

Umbrah

The Incredible MapMan

Wifi van de McDonalds werkt doorgaans beter als je dichterbij zit. Probeer dat eens.

Nee... even serieus:

* Wat voor wifi netwerk?
* Meer apparaten?
* Is dit op zowel 2,4 als op 5GHz?
* Wat voor laptop/netwerkkaart?
* Is het druk op je frequentie?

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:54:
Dit heb ik geprobeerd, maar hij vindt geen updates. Heb je nog wat anders?
Pagina: 1