Momenteel heb ik een media-PC'tje met een Intel Atom en een Nvidia Ion chipset. Ik draai er Ubuntu op. Het werkt, maar een groot nadeel is dat YouTube niet hardwarematig geaccelereerd wordt. Als ik kijk bij de "stats for nerds", zegt YouTube dat hij de WebM codec gebruikt op Firefox. Resultaat is dat YouTube niet fullscreen kan draaien op mijn (1080p) TV.
Dus ik wil graag het mobo/CPU/geheugen vervangen in het mini-ITX kastje dat ik heb, krachtig genoeg om YouTube fullscreen te kunnen draaien. Ik geef de voorkeur aan een geintegreerde oplossing (d.w.z. mobo met CPU er al op) en een passief gekoelde constructie. Ook geef ik lichte voorkeur aan AMD, puur omdat het me wel leuk lijkt om dat eens te proberen.
Budget is 100 tot 200 euro, kan ik daar wat voor krijgen?
Dus ik wil graag het mobo/CPU/geheugen vervangen in het mini-ITX kastje dat ik heb, krachtig genoeg om YouTube fullscreen te kunnen draaien. Ik geef de voorkeur aan een geintegreerde oplossing (d.w.z. mobo met CPU er al op) en een passief gekoelde constructie. Ook geef ik lichte voorkeur aan AMD, puur omdat het me wel leuk lijkt om dat eens te proberen.
Budget is 100 tot 200 euro, kan ik daar wat voor krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door cerberusss op 26-10-2016 15:49 ]