oneplus in smartphone categorie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07 15:26
hoi hoi,

ik wil graag een oneplus 3 kopen en om die reden was ik wat reviews aan het lezen en smartphones vergelijken. echter kan ik de oneplus 3 niet vinden in de categorie smartphones.

doe ik wat fout of is dit een bug?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cdnsSIiYKpRKbGOTw67kn05j/thumb.png

[ Voor 5% gewijzigd door goedt op 26-10-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
pricewatch: OnePlus 3 Grafiet

Oneplus 3 wordt niet verkocht door een Nederlandse verkoper of door een europese verkoper. Dit is misschien een reden waarom je hem niet zomaar vind. Zelf paar weken geleden eentje gekocht en zit te wachten op de levering. Ze verschepen zoveel modellen vanuit china in 1x. (import kosten etc zijn minder)

Website: https://oneplus.net/nl/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
daan teuben schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:10:
ik wil graag een oneplus 3 kopen en om die reden was ik wat reviews aan het lezen en smartphones vergelijken. echter kan ik de oneplus 3 niet vinden in de categorie smartphones.
Welke filters heb je ingesteld staan op je screenshot?

Verder zie ik dat je een aantal OnePlus topics hebt open staan, boven die topics staan producten gelinkt. Vanuit daar kom je ook direct bij de Pricewatch uit.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 26-10-2016 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 08:55
Zoals hier boven genoemd is deze niet via een Nederlandse website te bestellen. Wel kan je hem bij de leverancier zelf bestellen: https://oneplus.net/nl/oneplus-3

Ze worden verstuurd vanuit warenhuizen vanuit Polen of Engeland ( Dus geen import kosten en dergelijke )en de support heeft wel een Nederlands nummer + Engelse ondersteuning.

Reparaties en dergelijke gaan ook via Polen en kunnen aangevraagd worden bij de leverancier zelf, dus dat zou geen probleem moeten zijn. ( gemiddeld 7 tot 10 werkdagen de telefoon kwijt volgens One plus ).

[ Voor 3% gewijzigd door Gillded op 26-10-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07 15:26
erwin26 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:33:
pricewatch: OnePlus 3 Grafiet

Oneplus 3 wordt niet verkocht door een Nederlandse verkoper of door een europese verkoper. Dit is misschien een reden waarom je hem niet zomaar vind. Zelf paar weken geleden eentje gekocht en zit te wachten op de levering. Ze verschepen zoveel modellen vanuit china in 1x. (import kosten etc zijn minder)

Website: https://oneplus.net/nl/3
dat zou best wel is kunnen
rens-br schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Welke filters heb je ingesteld staan op je screenshot?

Verder zie ik dat je een aantal OnePlus topics hebt open staan, boven die topics staan producten gelinkt. Vanuit daar kom je ook direct bij de Pricewatch uit.
ik heb geen filters ingesteld.

overigens weet ik ook waar en hoe ik hem moet kopen maar ik was nog wat reviews aan het lezen en een beetje aan het zoeken naar andere eventuele telefoons en toen ik in pricewatch naar oneplus 3 ging zoeken kon ik hem niet vinden dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Tip als je een OP3 koopt wacht eventjes. OP3T komt uit binnenkort zeggen ze. Is een betere versie voor 80 euro meer ^^. Je kan hem gewoon bestellen bij hun website. De import en export etc regelen hun allemaal en wordt netjes aan je deur geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen filters ingesteld, maar je gehele mobile sectie is leeg in de pricewatch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 12:56

_David_

FP ProMod

llama llama duck

rens-br schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

Geen filters ingesteld, maar je gehele mobile sectie is leeg in de pricewatch?
Er wordt wel een filter gebruikt, namelijk de trefwoord filter (zie bij de filters bovenin, in zijn screenshot)
daan teuben schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

dat zou best wel is kunnen

[...]

ik heb geen filters ingesteld.

overigens weet ik ook waar en hoe ik hem moet kopen maar ik was nog wat reviews aan het lezen en een beetje aan het zoeken naar andere eventuele telefoons en toen ik in pricewatch naar oneplus 3 ging zoeken kon ik hem niet vinden dus vandaar
Voor het zoeken naar een product is het beter om de algemene search (de zoekbalk onder het menu) te gebruiken ipv de pricewatch, binnen de pricewatch zoek je namelijk alleen naar producten die prijzen hebben (of hadden)

Dit is wat je zoekt: product: OnePlus 3

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 28-10-2016 15:45 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

_David_ schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:43:
[...]
Er wordt wel een filter gebruikt, namelijk de trefwoord filter (zie bij de filters bovenin, in zijn screenshot)
Ah helemaal overheen gekeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:23

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

erwin26 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:20:
Tip als je een OP3 koopt wacht eventjes. OP3T komt uit binnenkort zeggen ze. Is een betere versie voor 80 euro meer ^^. Je kan hem gewoon bestellen bij hun website. De import en export etc regelen hun allemaal en wordt netjes aan je deur geleverd :)
Zeggen ze?

afaik is er nog niets bevestigd ;)

En als je nog héél even langer wacht is de op4 er......
Ik begrijp dat wachten niet goed... je kan blijven wachten.

De Nederbelg !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwin26
Jellabie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

Zeggen ze?

afaik is er nog niets bevestigd ;)

En als je nog héél even langer wacht is de op4 er......
Ik begrijp dat wachten niet goed... je kan blijven wachten.
Zeggen ze, nouja ze hebben het vorige week bevestigd. One plus zelf heeft dat bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

erwin26 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:44:
[...]
Zeggen ze, nouja ze hebben het vorige week bevestigd. One plus zelf heeft dat bevestigd.
We raken erg offtopic, maar waar dan als ik vragen mag?

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 31-10-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
nieuws: Smartphonelekker Evan Blass hint op komst OnePlus 3T

Na aanleiding van dit te lezen heb ik ze gemaild en gevraagd of ik mijn one plus 3 die nog in de order staat kan omruilen voor de OP3T. Hierbij kreeg ik een bevestiging dat dit mogelijk is en ik het verschil in prijs bij leg. Zodra de OP3T op de markt is heb ik de mogelijkheid om mijn OP3 in te ruilen voor de andere.

Hierbij neem ik dus aan dat ze bevestigen dat de OP3T op de markt komt. Anders maak je me blij met een dode mus.
Pagina: 1