Kopen LCD TV Buitenlands Model

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airlock NL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-07 21:27
Hallo,

Ik ben de laatste tijd aan het snuffelen voor een nieuwe TV. Daarbij stuit ik in een aantal gevallen op modellen met dezelfde specificaties echter veel lagere prijzen. Er staat bij dat het om een buitenlands model gaat.

Nu is mijn vraag. In hoeverre heeft dit invloed op het kunnen kijken van bijvoorbeeld Ziggo?

Ik draai alle apps in principe via mijn xbox one dus de TV heeft voor mij slechts een monitor functie.

Als voorbeeld noem ik de Samsung UE65KU6689 (1580 euro). Deze tv spreekt mij op zich heel erg aan, maar uiteraard wil ik niet erachter komen dat bij aankoop blijkt dat bijvoorbeeld Ziggo op Xbox One niet compatible zijn.

Ik hoor graag wat antwoord en tips!

Alvast bedankt.

Airlock

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:31
Als je de tv niet gebruikt als tv, dus eigenlijk alleen als monitor, dan maakt het totaal niet uit of je een NL model hebt of niet.
Enige waarvoor het uit kan maken is of het CI+ ondersteuning biedt voor Ziggo (maar die gebruik je niet) en of er NL apps op kunnen worden gezet (en ook die gebruik je niet als je hem alleen via de Xbox gebruikt).

Ik ken overigens de apps niet van Ziggo op de Xbox One, maar bovenstaande geldt dus als je de tv alleen als monitor gebruikt en de Xbox One verder alles afhandelt (ook qua apps).

[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 27-10-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Dit onderwerp is in het [UHD TV] Samsung 2016 UHD TV's topic uitgebreid besproken. Het betreft vooral de garantie waar je rekening mee moet houden.Zie ook: Dimens in "[UHD TV] Samsung 2016 UHD TV's"
Als voorbeeld noem ik de Samsung UE65KU6689 (1580 euro).
Dimens in 'nieuws: GfK: verkoop uhdtv's in Nederland is bijna verviervoudigd ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:24
Ik heb een Samung gehaald in Duitsland (UE48J6250). TV kijken werkt gewoon, alleen nadeel is dat op 1 de SD versie van Nederland 1 staat. Ik heb via het geheime servicemenu de Locale van de TV veranderd in Benelux. Hierna was de zendervolgorde wel goed. Verder geen problemen ondervonden, als je de TV op Nederlands instelt dan krijg je automatisch al Nederlandse apps.

De wijzen komen uit het Oosten!