Ik zoek een?
Een Kleuren Laser MFP, deze zal een inkjet MFP en een kleuren laser printer gaan vervangen.
Wat is je budget?
Tot 350-400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Geen voorkeur voor het merk
- Netwerk printen
- scan 2 network (FTP, SMB/CIFS of NFS)
- Linux compatible
- ADF mag
- Liefst zo compact mogelijk (printers met een diepte van meer dan 55 cm vallen af)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik print weinig, maar soms is het nodig, inkjet is dus geen alternatief aangezien de cartridges vaak zijn ingedroogd op het moment dat ik wil printen. De laatste windows PC in het huis is ongeveer 6 maanden geleden voor het laatst aangeweest en we gebruiken linux (Fedora & CentOS) als ons standaard OS. De printer moet via een kabel op het bestaande netwerk aangesloten kunnen worden, eventuele wifi moet uitgeschakeld kunnen worden. De pricewatch is deels behulpzaam, maar is onvolledig op het gebied van de gewenste scan functionaliteit. Elke keer een laptop aansluiten (via usb) om iets te scannen is geen optie.
Zelf al gevonden, maar nog niet overtuigd of het exact is wat ik zoek:
Samsung C480Fw/Fn
Ricoh SP C250SF
Brother MFC9140cdn
Canon MF623cn
Dell E525w
Een Kleuren Laser MFP, deze zal een inkjet MFP en een kleuren laser printer gaan vervangen.
Wat is je budget?
Tot 350-400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Geen voorkeur voor het merk
- Netwerk printen
- scan 2 network (FTP, SMB/CIFS of NFS)
- Linux compatible
- ADF mag
- Liefst zo compact mogelijk (printers met een diepte van meer dan 55 cm vallen af)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik print weinig, maar soms is het nodig, inkjet is dus geen alternatief aangezien de cartridges vaak zijn ingedroogd op het moment dat ik wil printen. De laatste windows PC in het huis is ongeveer 6 maanden geleden voor het laatst aangeweest en we gebruiken linux (Fedora & CentOS) als ons standaard OS. De printer moet via een kabel op het bestaande netwerk aangesloten kunnen worden, eventuele wifi moet uitgeschakeld kunnen worden. De pricewatch is deels behulpzaam, maar is onvolledig op het gebied van de gewenste scan functionaliteit. Elke keer een laptop aansluiten (via usb) om iets te scannen is geen optie.
Zelf al gevonden, maar nog niet overtuigd of het exact is wat ik zoek:
Samsung C480Fw/Fn
Ricoh SP C250SF
Brother MFC9140cdn
Canon MF623cn
Dell E525w
[ Voor 6% gewijzigd door teigetjuh op 26-10-2016 14:03 . Reden: gevonden printers toegevoegd. ]