Mijn laptop begint kuren te vertonen, dus ik ben aan het kijken voor wat nieuws. Een aantal eisen die ik heb zijn:
- i5 of i7
- Mat scherm
- SSD
- 15/15.4" scherm
Wat ga je met je laptop doen?
We gaan het systeem als all round gebruiken. Voornamelijk internet, film kijken enz. Af en toe misschien een filmpje bewerken. Maar dat is niet meer dan 2 keer per jaar zegmaar. Ik vindt het prettig dat een laptop snel is en over een aantal jaren ook nog gewoon goed mee kan komen.
Wat is je budget?
Budget is tot €900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee hij is gewoon voor thuisgebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zelf niet echt vast aan een merk, hoogstens een gevoel bij een merk. Maar als iemand anders dat kan ontkrachten ga ik daar in mee. Het is al heel wat jaren terug dat ik er echt "in" zat, dus mijn gevoel kan goed achterhaald zijn.
Ik kwam zelf bij deze laptops uit:
Of evt de Dell 15-7566 http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7566-laptop
Wat mij meteen bij een gevoelskwestie brengt. Wat denken jullie van Medion, lijkt me veel bang for bucks. Maar wat doet de kwaliteit van dit "Aldi" merk. Ik op het forum dat dit allemaal wel meevalt, maar ben het gevoel nog niet kwijt. Wat denken jullie van deze lijst en hebben jullie nog alternatieven. Zijn er belangrijke punten die ik mis? Ik hoop dat jullie mee willen denken.
- i5 of i7
- Mat scherm
- SSD
- 15/15.4" scherm
Wat ga je met je laptop doen?
We gaan het systeem als all round gebruiken. Voornamelijk internet, film kijken enz. Af en toe misschien een filmpje bewerken. Maar dat is niet meer dan 2 keer per jaar zegmaar. Ik vindt het prettig dat een laptop snel is en over een aantal jaren ook nog gewoon goed mee kan komen.
Wat is je budget?
Budget is tot €900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee hij is gewoon voor thuisgebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zelf niet echt vast aan een merk, hoogstens een gevoel bij een merk. Maar als iemand anders dat kan ontkrachten ga ik daar in mee. Het is al heel wat jaren terug dat ik er echt "in" zat, dus mijn gevoel kan goed achterhaald zijn.
Ik kwam zelf bij deze laptops uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VivoBook R558UQ-DM326T | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Medion Akoya E6421 (30020562, Qwerty) | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Medion Akoya E6431 (Qwerty toetsenbord) | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Medion Erazer P6661 (30020352, Qwerty toetsenbord) | € 849,- | € 849,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.206,- | |
Of evt de Dell 15-7566 http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7566-laptop
Wat mij meteen bij een gevoelskwestie brengt. Wat denken jullie van Medion, lijkt me veel bang for bucks. Maar wat doet de kwaliteit van dit "Aldi" merk. Ik op het forum dat dit allemaal wel meevalt, maar ben het gevoel nog niet kwijt. Wat denken jullie van deze lijst en hebben jullie nog alternatieven. Zijn er belangrijke punten die ik mis? Ik hoop dat jullie mee willen denken.
[ Voor 32% gewijzigd door Woudtwe op 26-10-2016 12:50 ]