Budget Gaming PC

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramheesen
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11-11-2018
Hallo,
in de tweakers best buy guide van desktops werd een Instapmodel PC aanbevolen met een intel core i3-boxed. Ik wilde graag weten of de specs van die build goed genoeg was voor gamen. Ik bedoel hiermee 1080p gamen in 60fps bij games zoals battlefield 1, smite, cod, en GTA. Zo niet, kan dit dan wel met een andere build rond deze prijs (rond de 400 euro)?

Alvast bedankt,
Bram Heesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
De instap pc is al 460 euro en voor minder of hetzelfde ga je niet veel beter krijgen. Hij is voldoende voor games 1080p 30 fps op redelijke settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmdeZwaan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 09:30
bramheesen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:42:
Hallo,
in de tweakers best buy guide van desktops werd een Instapmodel PC aanbevolen met een intel core i3-boxed. Ik wilde graag weten of de specs van die build goed genoeg was voor gamen. Ik bedoel hiermee 1080p gamen in 60fps bij games zoals battlefield 1, smite, cod, en GTA. Zo niet, kan dit dan wel met een andere build rond deze prijs (rond de 400 euro)?

Alvast bedankt,
Bram Heesen.
Omdat je een zeer beperkt budget hebt adviseer ik je om op marktplaats een game pc aan te schaffen. Krijg je waarschijnlijk betere prestatie/prijs verhouding. Heb ik ook gedaan met mijn eerste pc en is me goed bevallen.

I came, i saw, i conquered. ~ Julius Caesar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramheesen
Ik wil echt zelf een pc samenstellen, dat is betrouwbaarder en leren kun je alleen door te oefenen lol. Zijn mijn eisen aan een pc mogelijk, of is dit niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Je kunt beter nog even wat door sparen zodat je een betere build kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016. zie hier. maar dat zal niet je wensen vervullen op de games hierboven en ultra 60 fps. Anders zou je naar de ps4 pro moeten kijken die 400 zal kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramheesen
Het maakt mij echt niet veel uit of ik het op medium settings of op high of zelfs ultra settings kan spelen, het gaat mij vooral om een constante 60fps. Deze build heb ik mu samengesteld: https://tweakers.net/prod...e=wishlist&baseId=1107405
Ik denk alleen dat ik nog even wacht totdat de 1050 iets goedkoper is en dan die doe in plaats van de RX460.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xer_00
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-08 14:28
Op vraag en aanbod onderdelen bij elkaar sparen van betrouwbare verkopers om zoveel mogelijk bang voor buck te krijgen is ook een leuke uitdaging. Een iets oudere core I5 (socket 1155 / 1150) + 8gb gegeugen + Nvidia 770 / Ati 280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:43
bramheesen schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:39:
Het maakt mij echt niet veel uit of ik het op medium settings of op high of zelfs ultra settings kan spelen, het gaat mij vooral om een constante 60fps. Deze build heb ik mu samengesteld: https://tweakers.net/prod...e=wishlist&baseId=1107405
Ik denk alleen dat ik nog even wacht totdat de 1050 iets goedkoper is en dan die doe in plaats van de RX460.
Wenslijst linkjes werken niet, die leiden de persoon di eeop klikt naar hun eigen wenslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook verwachten we hier een stukje eigen inzet en onderzoek. Daar hoort het zoeken van benchmarks van bepaalde onderdelen ook bij. Een vraag op het forum zetten die de strekking heeft "can I run it", hoort hier dus niet thuis.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.