Hallo iedereen!
Mijn eerste post en gelijk mijn eerste build!
Ik wil graag een systeem samenstellen voor een geliefde van mij. Ik heb helaas zeer weinig verstand van het in elkaar zetten van een computer, en zodoende heb ik ook en aantal guides gelezen, maar het is in een keer veel informatie die op je af komt, dus graag jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op allerhoogste settings, video bewerking, streamen en multitasken op meerdere schermen tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget max is €2300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis en keyboard aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
I7 6800k en een variant van de gtx 1080 moeten erin, ik heb een van de 1080 varianten gepakt die heel goed gereviewed is, geen idee of de andere varianten veel verschil maken, graag jullie input.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Indien nodig, ik wil graag de mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over de build die ik heb samengesteld, mits mogelijk het meeste voor mijn geld krijgen en zo goedkoop mogelijk uit.
Mijn eerste post en gelijk mijn eerste build!
Ik wil graag een systeem samenstellen voor een geliefde van mij. Ik heb helaas zeer weinig verstand van het in elkaar zetten van een computer, en zodoende heb ik ook en aantal guides gelezen, maar het is in een keer veel informatie die op je af komt, dus graag jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op allerhoogste settings, video bewerking, streamen en multitasken op meerdere schermen tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget max is €2300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis en keyboard aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
I7 6800k en een variant van de gtx 1080 moeten erin, ik heb een van de 1080 varianten gepakt die heel goed gereviewed is, geen idee of de andere varianten veel verschil maken, graag jullie input.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Indien nodig, ik wil graag de mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over de build die ik heb samengesteld, mits mogelijk het meeste voor mijn geld krijgen en zo goedkoop mogelijk uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Asus ROG Strix X99 Gaming | € 308,95 | € 308,95 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING | € 819,- | € 819,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 100,89 | € 100,89 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair RM750x | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,50 | € 164,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.182,08 | |