Welk mobiele provider is het best?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.467 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-05 19:54
Mijn vraag
Wat is de beste mobiele provider allround

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 6 op een samsung galaxy s6 die binnenkort een iphone 7 word.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vodafone schijnt veel capaciteit te hebben, en kpn betere dekking in kleinere dorpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 13:39

Swordlord

Act first, think never

Je zit hier bij Internet providers en hosting, niet telecom.

Aan telecom is een heel onderdeel van het forum toegewijd met ervaringstopics etc etc.... Met beetje eigen inzet genoeg leesvoer daar dus ;)
Telecomproviders en Leveringen

Daarbij, je wilt allround beste provider, dat is lastig te stellen, overal hebben ze hun sterke en zwakke punten. Het is maar net waar jij belang aan hecht, wat de doorslag maakt... Niet wat allround zegt.

[ Voor 35% gewijzigd door Swordlord op 26-10-2016 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 15:01
Ik denk dat hier geen antwoord op is te geven.
Allround zijn praktisch alle providers gelijk. De ene heeft hier iets meer dekking. De andere daar iets meer.
De een is iets duurder maar de ander levert minder service of vraagt voor andere dingen weer geld.

Afhankelijk van waar je woont (en eventueel welk toestel je hebt, maar (gewone) toestellenzoals de s6 kunnen alle frequenties wel aan) verschilt het heel erg wat jij als de beste provider ervaart.

Daarnaast moet je je afvragen of je zoveel wil betalen als dat KPN, Vodafone of T-Mobile vragen. Of dat je liever iets minder betaalt maar doorvoor wel iets inlevert. Als is het service, snelheid of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
RobinF schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:56:
Ik denk dat hier geen antwoord op is te geven.
Allround zijn praktisch alle providers gelijk. De ene heeft hier iets meer dekking. De andere daar iets meer.
De een is iets duurder maar de ander levert minder service of vraagt voor andere dingen weer geld.

Afhankelijk van waar je woont (en eventueel welk toestel je hebt, maar (gewone) toestellenzoals de s6 kunnen alle frequenties wel aan) verschilt het heel erg wat jij als de beste provider ervaart.

Daarnaast moet je je afvragen of je zoveel wil betalen als dat KPN, Vodafone of T-Mobile vragen. Of dat je liever iets minder betaalt maar doorvoor wel iets inlevert. Als is het service, snelheid of iets anders.
Ik wil altijd het beste! Heb mijn s6 nu bijna 2 jaar dus kan binnenkort over op iphone 7...

Maar mij maakt het dus niet zoveel uit hoeveel het kost als het maar het beste is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:46
Dan zou ik gewoon het duurste abonnement nemen.
Lekker makkelijk, precies wat jij zoekt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
ASW1 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:13:
Dan zou ik gewoon het duurste abonnement nemen.
Lekker makkelijk, precies wat jij zoekt denk ik.
Kan ;) maar ik wacht nog effe op adviezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-04 16:55
AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Ik wil altijd het beste! Heb mijn s6 nu bijna 2 jaar dus kan binnenkort over op iphone 7...

Maar mij maakt het dus niet zoveel uit hoeveel het kost als het maar het beste is. ;)
Dan zou ik een abbo nemen in Duitsland en daar vervolgens mee roamen in Nederland. Kun je gebruik maken van alle netwerken!
Ik geef toe, het kost iets meer, je zult in Duitsland een bankrekening moeten openen, eventueel een postbus in Duitsland huren en misschien dien je een belastingnummer aan te vragen maar aangezien geld geen rol speelt lijkt mij dat geen probleem.

PS. Een abbo in een ander land zoals Belgie, Frankrijk of Luxemburg is natuurlijk ook prima.

[ Voor 6% gewijzigd door luxan op 26-10-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
luxan schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Dan zou ik een abbo nemen in Duitsland en daar vervolgens mee roamen in Nederland. Kun je gebruik maken van alle netwerken!
Ik geef toe, het kost iets meer, je zult in Duitsland een bankrekening moeten openen, eventueel een postbus in Duitsland huren en misschien dien je een belastingnummer aan te vragen maar aangezien geld geen rol speelt lijkt mij dat geen probleem.

PS. Een abbo in een ander land zoals Belgie, Frankrijk of Luxemburg is natuurlijk ook prima.
Goede tip alleen dat gaat me toch echt iets te ver ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxan
AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:32:
[...]

Goede tip alleen dat gaat me toch echt iets te ver ;)
OK, nu we hebben vastgesteld dat er een financieel plafond is kunnen we terug naar de eerder gestelde vraag:

Waar hecht jij het meeste belang aan in een mobiel abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
luxan schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

OK, nu we hebben vastgesteld dat er een financieel plafond is kunnen we terug naar de eerder gestelde vraag:

Waar hecht jij het meeste belang aan in een mobiel abonnement?
Dekking in limburg en zo weinig mogelijke storingen... en natuulijk klantenservice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxan
Alle mobiele netwerken (KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2) hebben dekking in Limburg. Ze verschillen echter in het type dekking (GSM, 4G+/4G/3G/de rest).

Op deze site kun je zien wat de dekking voor verschillende providers is in Nederland. Let wel, dit zijn kaarten die de provider zelf maakt.
http://www.bestemobieleproviders.nl/

Daarnaast is het een goed idee om het onderzoek van de consumentenbond eens te bekijken:
https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/de-beste-mobiele-provider-april-2016

Dit geeft je een idee van de storingen per provider.

Wat betreft de klantenservice kan ik je helaas niet veel verder helpen. Ik heb KPN en ik heb de klantenservice in de laatste 10 jaar niet hoeven bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
luxan schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:58:
Alle mobiele netwerken (KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2) hebben dekking in Limburg. Ze verschillen echter in het type dekking (GSM, 4G+/4G/3G/de rest).

Op deze site kun je zien wat de dekking voor verschillende providers is in Nederland. Let wel, dit zijn kaarten die de provider zelf maakt.
http://www.bestemobieleproviders.nl/

Daarnaast is het een goed idee om het onderzoek van de consumentenbond eens te bekijken:
https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/de-beste-mobiele-provider-april-2016

Dit geeft je een idee van de storingen per provider.

Wat betreft de klantenservice kan ik je helaas niet veel verder helpen. Ik heb KPN en ik heb de klantenservice in de laatste 10 jaar niet hoeven bellen.
Thx... alleen ik zie dat simyo wel goed is en ook op kpn netwerk maar ik ben opzich niet zo gek op kpn dus daarom open ik ook dit topic om te kijken of kpn echt zo goed is of dat een andere toch echt beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 19:13
Doe eens wat meer voorwerk man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Neyluzz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:57:
Doe eens wat meer voorwerk man....
Ik heb gekeken op bijv 4gdekking.nl en 4gmasten.nl en daar staan vodafone en kpn wel goed aangeschreven alleen nu moet ik nog kiezen ;) daarom deze topic om te kijken welke het allerbeste is ( dat kan dus ook nog bijv t- mobile zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Volgens de reclame van Kpn is Kpn de beste! Zou voor Kpn gaan! *O*

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Thx... alleen ik zie dat simyo wel goed is en ook op kpn netwerk maar ik ben opzich niet zo gek op kpn dus daarom open ik ook dit topic om te kijken of kpn echt zo goed is of dat een andere toch echt beter is ;)
Ik zelf (en m'n zusje, vriendin en haar gezin) heb erg goede ervaringen met simyo. Bereik is erg goed door het KPN netwerk, 4G gaat t/m 150Mbit wat ik meer dan prima vind. Ikzelf woon in Friesland, wel handig om te weten. 4G is vrijwel overal beschikbaar, zelfs in de 'boeren dorpen'.

En over de klantenservice.. Het zijn toppers daar. ;) Hier een screenshot van een Twitter conversatie waarin 2 extra databundels die maand werden vergoed door - eigenlijk - een foutje van mijn kant.

//promotie-mode off. _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 26-10-2016 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
Switchie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:52:
Grappig, want volgens de reclame van T-Mobile zijn zij het beste. Ik zou voor T-Mobile gaan!

On-topic: kijk op de eerder genoemde kaartjes naar de dekking op plekken waar je veel bent/dekking nodig hebt. De provider die daar het meeste mee bedient is de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Danny.G schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:55:
[...]

Ik zelf (en m'n zusje, vriendin en haar gezin) heb erg goede ervaringen met simyo. Bereik is erg goed door het KPN netwerk, 4G gaat t/m 150Mbit wat ik meer dan prima vind. Ikzelf woon in Friesland, wel handig om te weten. 4G is vrijwel overal beschikbaar, zelfs in de 'boeren dorpen'.

En over de klantenservice.. Het zijn toppers daar. ;) Hier een screenshot van een Twitter conversatie waarin 2 extra databundels die maand werden vergoed door - eigenlijk - een foutje van mijn kant.

//promotie-mode off. _O-
Ziet er prima uit! en verder hoe gaat het met de storingen enzo heb je daar veel last van ?
Verona27 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:55:
[...]

Grappig, want volgens de reclame van T-Mobile zijn zij het beste. Ik zou voor T-Mobile gaan!

On-topic: kijk op de eerder genoemde kaartjes naar de dekking op plekken waar je veel bent/dekking nodig hebt. De provider die daar het meeste mee bedient is de beste keuze.
Vodafone heeft de beste dekking maar het scheeelt weinig en ik kom ook op andere plekken!
Daarnaast geloof ik niet zoveel in die kaart van vodafone omdat ze een paar puntjes 4g + hebben maar er staat in geen 80 km een 4g+ mast, daarnaast is dat midden in het bos... O_O
Switchie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:52:
Heb jij enige ervaringen met kpn ?

[ Voor 8% gewijzigd door AMD and INTEL op 26-10-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:02:
[...]

Ziet er prima uit! en verder hoe gaat het met de storingen enzo heb je daar veel last van ?

[...]

Vodafone heeft de beste dekking maar het scheeelt weinig en ik kom ook op andere plekken!
Daarnaast geloof ik niet zoveel in die kaart van vodafone omdat ze een paar puntjes 4g + hebben maar er staat in geen 80 km een 4g+ mast, daarnaast is dat midden in het bos... O_O
Ik heb eerlijk waar in de afgelopen 2 jaar eigenlijk nooit een storing meegemaakt. :P Volgens mij zijn er ook maar amper storingen op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zit nu ongeveer 5 jaar bij deze partij en heb de klantenservice nog nooit hoeven bellen.
Dekking in regio Twente is goed. (Praktisch) Overal fatsoenlijk 4g. Zit veel op de weg en heb elke dag spotify aan in de auto dus hickups in bereik zou ik vrijwel direct merken maar hier is nooit sprake van.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Danny.G schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:04:
[...]

Ik heb eerlijk waar in de afgelopen 2 jaar eigenlijk nooit een storing meegemaakt. :P Volgens mij zijn er ook maar amper storingen op het netwerk.
Ok ;)
Switchie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:08:
[...]

Zit nu ongeveer 5 jaar bij deze partij en heb de klantenservice nog nooit hoeven bellen.
Dekking in regio Twente is goed. (Praktisch) Overal fatsoenlijk 4g. Zit veel op de weg en heb elke dag spotify aan in de auto dus hickups in bereik zou ik vrijwel direct merken maar hier is nooit sprake van.
Prima!
Ik hoop trouwens ook nog wat te horen over vodafone en t-mobile ;)
Maar zoals ik nu zie ziet kpn/ en of simyo ( netwerk kpn )
de beste keus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Mijn hemel, wat een slecht topic zeg. Er komt echt 0,0 uit de TS. Limburg is één groot dorp of hoe moet ik het zien?

Geef toch eens wat meer informatie. De dekking in Landgraaf vwb T-mobile is nagenoeg perfect, maar dat wil niet zeggen dat dit voor buurgemeenten ook zo is, laat staan voor bv Venlo, 80km verderop.

Dus wat meer randzaken zou fijn zijn.

Waar woon je? Waarvoor gebruik je het? Bedoel je met gebruik andere plekken het lokale zwembad of bedoel je andere steden, gedeeltes van provincie of zowiezo andere provincie? Zo min mogelijk storing kan niemand je beloven, iedere provider heeftie wel eens wat. Enzovoort enz...

Dus graag wat meer eigen input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:18:
[...]
Prima!
Ik hoop trouwens ook nog wat te horen over vodafone en t-mobile ;)
Maar zoals ik nu zie ziet kpn/ en of simyo ( netwerk kpn )
de beste keus!
Op basis waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Anoniem: 444220 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:19:
Mijn hemel, wat een slecht topic zeg. Er komt echt 0,0 uit de TS. Limburg is één groot dorp of hoe moet ik het zien?

Geef toch eens wat meer informatie. De dekking in Landgraaf vwb T-mobile is nagenoeg perfect, maar dat wil niet zeggen dat dit voor buurgemeenten ook zo is, laat staan voor bv Venlo, 80km verderop.

Dus wat meer randzaken zou fijn zijn.

Waar woon je? Waarvoor gebruik je het? Bedoel je met gebruik andere plekken het lokale zwembad of bedoel je andere steden, gedeeltes van provincie of zowiezo andere provincie? Zo min mogelijk storing kan niemand je beloven, iedere provider heeftie wel eens wat. Enzovoort enz...

Dus graag wat meer eigen input.
Ik ben gister nog bij landgraaf/ heerlen geweest :) maar het gaat om een kleine gemeente dichtbij venlo
( Gemeente bergen )
Ik gebruik het om mee te streamen/ soms moet er wel een yt video doorkunnen ;) en voorderest nog wat online games.

En ja ik kom ook wel eens in andere provincies >>> bijv Flevoland
Op de ervaringen die mensen tot nu toe hebben achtergelaten.

Voorderest wat zouden dan bijv de voordelen zijn van bijv t-mobile tov kpn/vodafone?

[ Voor 11% gewijzigd door AMD and INTEL op 26-10-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Als iemand ervaring heeft met t-mobile vodafone of tele2? Graag delen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:17:
Als iemand ervaring heeft met t-mobile vodafone of tele2? Graag delen!
Ik heb alleen ervaring met KPN en ik adviseer je bij deze om er vér van weg te blijven. Ze leveren gewoon een continue goed dekkend 4G netwerk in praktisch héél NL en ik hoef ook nooit contact me ze op te nemen vanwege een storing.

Schijnbaar heb jij bij een willekeurige provider 't verwachtingspatroon dat je regelmatig moet gaan bellen/faxen/mailen vanwege verminderd bereik dus.... Ik zou KPN, als ik jou was, dan ook niet als provider gaan kiezen.

P.S. : Vodafone NL is gevestigd in Maastricht (Langs 't "Gouvernement") ..... Handig als je graag persoonlijk een klacht in wil gaan dienen? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 26-10-2016 21:27 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
wimmel_1 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:22:
[...]

Ik heb alleen ervaring met KPN en ik adviseer je bij deze om er vér van weg te blijven. Ze leveren gewoon een continue goed dekkend 4G netwerk in praktisch héél NL en ik hoef ook nooit contact me ze op te nemen vanwege een storing.

Schijnbaar heb jij bij een willekeurige provider 't verwachtingspatroon dat je regelmatig moet gaan bellen/faxen/mailen vanwege verminderd bereik dus.... Ik zou KPN, als ik jou was, dan ook niet als provider gaan kiezen.

P.S. : Vodafone NL is gevestigd in Maastricht (Langs 't "Gouvernement") ..... Handig als je graag persoonlijk een klacht in wil gaan dienen? :P
Ik zal kpn ook niet meer in gedachte nemen 8)7 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Inderdaad behoorlijk kut topic. Lol. Heb met mijn T-Mobile overal waar ik kom 4G en zelfs in buitenland, zet bij T het niet data-roamen gewoon uit op mijn foon. Maakt daar toch niks uit bovendien heb ik met bellen gewoon Europa dekking, lekker makkelijk, ook geen zorgen over even over de grenzen wippen.

Daarnaast nooit storingen meegemaakt de laatste jaren.

Dus tja, wat is de beste :D

[ Voor 7% gewijzigd door Wim-Bart op 27-10-2016 01:28 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 19:13
Dat mensen hier überhaupt nog inhoudelijk reageren. Er zijn zat bronnen (waaronder hier op Tweakers) te vinden waarin ervaringen van de verschillende netwerken worden gedeeld.

@TS, we verwachten op dit forum dat je zelf vooronderzoek doet, en als je nog vragen hebt de resultaten met ons deelt en duidelijk aangeeft welke info nog mist voor jouw besluitvorming.

Belangrijk is daarom om zoveel mogelijk achtergrondinformatie, geraadpleegde bronnen en eigen ervaringen met ons te delen (ik neem aan dat je al een mobiele verbinding hebt). Dan zijn we benieuwd waarom deze verbinding niet voldoet en je naar wat anders opzoek bent.

We zijn hier geen belwinkel waar je om 2058u op een vrijdagavond, onvoorbereid binnen kunt stappen om dit soort vragen te stellen.

Enfin, je begrijot het denk ik wel. Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Neyluzz op 27-10-2016 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ah Bergen, nu komen we ergens.
Bergen zelf zal alles wel goed werken, de randen echt bij de Duitse grens is anders. Van 1 gemeente noordelijker zou ik op die plaatsen T-Mob duidelijk minder vinden, gaat sneller naar Duits netwerk. Vodafone en KPN hebben ook in het Duitse Kranenburg bereik, net aan dat wel.

Haal anders 3 prepaid kaarten en ga testen. Qua eigen input en inzet is dit echt een waardeloos topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
Neyluzz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:22:
Dat mensen hier überhaupt nog inhoudelijk reageren. Er zijn zat bronnen (waaronder hier op Tweakers) te vinden waarin ervaringen van de verschillende netwerken worden gedeeld.

@TS, we verwachten op dit forum dat je zelf vooronderzoek doet, en als je nog vragen hebt de resultaten met ons deelt en duidelijk aangeeft welke info nog mist voor jouw besluitvorming.

Belangrijk is daarom om zoveel mogelijk achtergrondinformatie, geraadpleegde bronnen en eigen ervaringen met ons te delen (ik neem aan dat je al een mobiele verbinding hebt). Dan zijn we benieuwd waarom deze verbinding niet voldoet en je naar wat anders opzoek bent.

We zijn hier geen belwinkel waar je om 2058u op een vrijdagavond, onvoorbereid binnen kunt stappen om dit soort vragen te stellen.

Enfin, je begrijot het denk ik wel. Succes!
Ik heb al op verschillende topics gekeken ( bijv [Ervaringen] Vodafone 4G netwerk )

Daar staan wel paar paar dingen en op bijv Revieuwwebsites maar daar staat gewoon bijna alles heel slecht dus daar heb ik ook niet zo veel aan...
sambalbaj schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:33:
Ah Bergen, nu komen we ergens.
Bergen zelf zal alles wel goed werken, de randen echt bij de Duitse grens is anders. Van 1 gemeente noordelijker zou ik op die plaatsen T-Mob duidelijk minder vinden, gaat sneller naar Duits netwerk. Vodafone en KPN hebben ook in het Duitse Kranenburg bereik, net aan dat wel.

Haal anders 3 prepaid kaarten en ga testen. Qua eigen input en inzet is dit echt een waardeloos topic.
Die laatste zin is misschien wel slim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-06 18:46
Goed. Vodafone klant hier:
Ik ben over het algemeen dik tevreden. Zowel in binnen en buitenland prima bereik (afgezien van in het buitenland de écht afgelegen plekken, maar dat ligt gewoon aan gebrek van uberhaupt een zendmast). Hier in de Randstad iniedergeval altijd 4G, en anders wel 3G. Ook in buitenland, heb ik altijd 4G in de hoofdsteden, en daarbuiten 3G hoewel ik merk, dat sommige laag bevolkte stukken in Duitsland beperkte internetdekking hebben.

Geen ervaring met de klantenservice van Vodafone want ik heb ze nog nooit moeten bellen :).

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:04

Equator

Crew Council

#whisky #barista

AMD and INTEL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:14:
Mijn vraag
Wat is de beste mobiele provider allround

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 6 op een samsung galaxy s6 die binnenkort een iphone 7 word.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vodafone schijnt veel capaciteit te hebben, en kpn betere dekking in kleinere dorpen.
En wat vertelde Google je na je eindeloze zoekopdracht? Er zijn meerdere sites waarop vergelijkingen zijn te vinden over de verschillende providers. We verwachten dat jij zelf ook moeite doet om je vraag beantwoord te krijgen. Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk.

Dit topic gaat op slot vanwege het gebrek aan inzet en het heeft ook niets met Internetproviders en Hosting te maken.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.