Ik ben van plan om binnenkort weer een nieuwe pc te bestellen. De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden om Battlefield 1 te spelen en het gebruik van Autocad en 3D tekenprogramma's. Het moet een complete set zijn, dus inclusief nieuwe monitor. Het enige wat ik meeneem is een muis en toetsenbord. Het budget hiervoor ligt tussen de 1600 en 1800 euro. Dit budget staat niet helemaal vast, er kan nog wat in verschoven worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal de computer gebruikt worden om spellen zoals Battlefield 1 te spelen. Tevens ben ik werkzaam op een architecten bureau, dus er zal op de computer ook getekend gaan worden. Denk aan programma's als Autocad en Sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor het volledige systeem ligt tussen de €1600 en €1800. Ik zal het systeem zelf in elkaar gaan zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem zelf een toetsenbord en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb zelf wat research gedaan op het internet. Ik denk dat het als CPU een i6700K wordt en een 1070GTX als videokaart. Voor de rest ligt mijn grootste twijfel bij het type monitor, 1080p of 1440p?!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeurmerken zijn Intel, Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet de komende jaren spellen als Battlefield 1 op ultra settings kunnen draaien. Voor de rest wil ik een kast met een glaspaneel en het systeem moet stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie eventuele fouten eruit kunnen vissen en mij kunnen laten stoppen te twijfelen over de scherm resolutie (1080p / 1440p).
Hier komt dus nog een monitor bij. Hier zie ik zo ontzettend veel voorbij komen op internet dat ik niet meer weet wat nu wel en niet goed is. Mijn knelpunt zit hem dus met name hierin..
Ik hoop dat jullie me eindelijk een keer een keus durven te laten maken op dit gebied.
Bedankt alvast,
Robin
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal de computer gebruikt worden om spellen zoals Battlefield 1 te spelen. Tevens ben ik werkzaam op een architecten bureau, dus er zal op de computer ook getekend gaan worden. Denk aan programma's als Autocad en Sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor het volledige systeem ligt tussen de €1600 en €1800. Ik zal het systeem zelf in elkaar gaan zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem zelf een toetsenbord en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb zelf wat research gedaan op het internet. Ik denk dat het als CPU een i6700K wordt en een 1070GTX als videokaart. Voor de rest ligt mijn grootste twijfel bij het type monitor, 1080p of 1440p?!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeurmerken zijn Intel, Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet de komende jaren spellen als Battlefield 1 op ultra settings kunnen draaien. Voor de rest wil ik een kast met een glaspaneel en het systeem moet stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie eventuele fouten eruit kunnen vissen en mij kunnen laten stoppen te twijfelen over de scherm resolutie (1080p / 1440p).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 317,52 | € 317,52 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 471,95 | € 471,95 |
| 1 | Sharkoon BW9000-W (Window) Zwart | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair RM550 | € 123,41 | € 123,41 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,50 | € 164,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.415,13 | |
Hier komt dus nog een monitor bij. Hier zie ik zo ontzettend veel voorbij komen op internet dat ik niet meer weet wat nu wel en niet goed is. Mijn knelpunt zit hem dus met name hierin..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus MG248Q Zwart | € 319,50 | € 319,50 |
| 1 | BenQ XL2730Z Rood, Zwart | € 473,11 | € 473,11 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 792,61 | |
Ik hoop dat jullie me eindelijk een keer een keus durven te laten maken op dit gebied.
Bedankt alvast,
Robin