Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KVM kabel voor laptop en computer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nexuscaptain
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-12-2021
Mijn vraag:
Ik heb een laptop in een dockingstation van HP waarop ik twee beeldschermen, een muis en keyboard (via USB), een ethernetkabel en een geluidsinstallatie op heb aangesloten. Nu ben ik de mogelijkheid aan het onderzoeken om bovengenoemde randapperatuur via een simpele manier te kunnen aansluiten op mijn desktop pc. Het is dus de bedoeling dat ik de ene keer mijn setup kan gebruiken in combinatie mijn mijn laptop (via het dockingstation), en de andere keer met mijn desktop pc. Is het mogelijk om dit te doen met een zogenoemde KVM switch? En welke KVM switch heeft de bovengenoemde poorten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP 90 W dockingstation
HP ZBook 15 G2 (Windows 10)
Desktop (zelf samengesteld een aantal jaar terug, windows 10)
Twee beeldschermen (Acer & LG)
Muis en keyboard (via USB)
Logitech Z323 - 2.1 Speaker System (3.5 mm jack)

Beste antwoord (via Nexuscaptain op 27-10-2016 15:15)

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn aan aantal kvm switches waar je twee schermen op aan kan sluiten. Ethernet zul je gewoon een tweede kabel voor moeten gebruiken. Aten heeft een aantal mooie exemplaren (niet goedkoop), waar je monitoren usb en speakers op kan aansluiten. Het grote selectie criteria is voor dit soort aparten het type monitor aansluiting dat je gebruikt,

Even zelf in de pricewatch kijken: categorie: KVM-switches

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn aan aantal kvm switches waar je twee schermen op aan kan sluiten. Ethernet zul je gewoon een tweede kabel voor moeten gebruiken. Aten heeft een aantal mooie exemplaren (niet goedkoop), waar je monitoren usb en speakers op kan aansluiten. Het grote selectie criteria is voor dit soort aparten het type monitor aansluiting dat je gebruikt,

Even zelf in de pricewatch kijken: categorie: KVM-switches