Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer Mamba 5G en Razer Firefly maken 'schurend' geluid

Pagina: 1
Acties:

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:12
Afgelopen vrijdag een Razer Mamba 5G en een Razer Firefly aangeschaft, redelijk aan de prijs en verwacht dan ook kwaliteit (zeer tevreden over mijn razer blackwiddow chroma aangeschaft eerder dit jaar)

Na het uitpakken van het geheel was ik al snel niet meer zo vrolijk, bij het bewegen van de muis over de muismat maakt deze namelijk een schurend geluid, de onderkant van de muis zit na een aantal dagen al redelijk gevuld met ( lichte) krassen, nu kom ik tijdens mijn zoektocht op internet een paar buitenlandse klachten tegen die aangeven dat de Firefly niet helemaal recht is en deze het geluid veroorzaakt, nu lijk ik dit ook te voelen.

In afwachting op een reactie van mijn klacht via de website van Razer ben ik benieuwd of er tweakers zijn met dezelfde ervaring?

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:58

John Doos

ClaudZaque

Heb je niet simpelweg vergeten de teflon voetjes te plakken?

Nee

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:12
John Doos schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:10:
Heb je niet simpelweg vergeten de teflon voetjes te plakken?
Nee, deze zitten er namelijk al onder, er is wel iets opmerkelijks te zien aan de geleidings strips, deze zijn alleen aan de buitenkant beschadigd, de binnenkant is nog als nieuw!

Lijkt mij dus aannemelijk dat de Firefly niet helemaal recht is (wat ik ook lijk te voelen)

Heb vandaag het geheel retour gestuurd naar de winkel en krijg dan netjes mijn geld terug.

Het gaat hier om een bedrag van ruim 250 euro, een muis die er na 2 uurtjes gebruik uitziet alsof ik deze op een vies bureau heb gebruikt terwijl ik deze netjes op een (dure) muismat heb gebruikt vindt ik echt niet kunnen en zal in de toekomst alleen maar erger worden.

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:58

John Doos

ClaudZaque

Groot gelijk om te retourneren, succes met de volgende.

Nee