Probleem met Plextor 12X

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, ik heb de laatste tijd het probleem dat tijdens het branden (niet altijd) m'n PC blijft hangen en ik dus moet resetten en weer een coaster maak :'(

Ik heb geprobeerd met WinOnCd en Nero, maar bij beide gebeurt dit af en toe......

Iemand die een idee heeft wat ik zou kunnen checken??

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
Beetje meer info zal leuk zijn...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Wat voor systeem, wat voor brander? Wat voor interface?

• Walkman
  • Niet online
Ehmm......Windows 98, 256 Mb Ram, 2 harde schijven van 30 gig (waarvan eentje twee partities heeft), AMD Athlon 950 Mhz.....Epox moeder bord (weet even niet precies de naam (8KTA3 ofzo!?)......Nvidia Vanta grafische kaart.....Soundblaster Platinum.........genoeg info??

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Nee. Welke brander ? Plextor heeft 3 12x branders (5 als je de externe apart meetelt).

Overigens is win9x met meer dan 128 Mb geheugen vragen om crashes heb ik begrepen.

En om maar even de obvious vraag te stellen : je hebt toch wel (de goeie) VIA's 4-in-1 drivers geinstalleerd he ?

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Walkman
  • Niet online
Weet uit m'n hoofd niet het precieze model, zal het vanavond even checken. Ik weet dat ik die via 4-in-1 drivers wel heb gedownload, maar niet of die er op zijn gezet toen ik die PC kocht. Waar zijn die drivers voor???

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Je hebt ze wel gedownload maar niet geinstalleerd :? Ze zijn voor je chipset (ongeveer alles dus).

Als je het niet weet zal het wel de ATAPI versie zijn. Wat dan kan helpen is DMA aan- dan wel uitzetten (staat bij de properties van de brander in de device manager).

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Pagina: 1