Hey tweakers,
Ik ben bij het punt gekomen dat mijn laptop het niet meer waard is om mee te gamen en wil daarom mijn eigen game PC gaan bouwen. Ik weet al hoe ik een PC in elkaar zet maar ik moet toch nog even weten welke onderdelen ik nodig heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil foto's gaan bewerken en vooral veel gamen, spellen zoals: Battlefield 1, en GTA5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 500 en de 600 euro (650 maximaal als dit een goede reden heeft)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm en DVD drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende opslag voor mijn fotos, een redelijke videokaart 2-4gb en minimal 8 GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik uiteindelijk makkelijk mijn foto's kan bewerken en lekker kan gamen door de PC componenten die jullie mij hebben aanbevolen.
Alvast bedankt
Ik ben bij het punt gekomen dat mijn laptop het niet meer waard is om mee te gamen en wil daarom mijn eigen game PC gaan bouwen. Ik weet al hoe ik een PC in elkaar zet maar ik moet toch nog even weten welke onderdelen ik nodig heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil foto's gaan bewerken en vooral veel gamen, spellen zoals: Battlefield 1, en GTA5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 500 en de 600 euro (650 maximaal als dit een goede reden heeft)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm en DVD drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende opslag voor mijn fotos, een redelijke videokaart 2-4gb en minimal 8 GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik uiteindelijk makkelijk mijn foto's kan bewerken en lekker kan gamen door de PC componenten die jullie mij hebben aanbevolen.
Alvast bedankt