Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en een beetje recorden misschien met Shadowplay. Amateur videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD is genoeg voor nu, geen HDD nodig. Sowieso een GTX 1070 en een 6700K
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA/Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan te gaan overklokken omdat BF1 en CS:GO profiteren van een snelle CPU.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben van plan dit systeem deze week te gaan bestellen maar ik wilde nog even een laatste check doen, misschien zie ik iets over het hoofd.
CPU / moederbord leken me een goede combinatie, videokaart ga ik liever niet voor EVGA na de problemen met hun 10XX kaarten. Case is persoonlijk, ik hoef zelf niet echt een window of lichtjes. Ik vind de R5 er erg elegant uitzien en hij is nog stil ook. Noctua cooler vind ik er zelf leuk uitzien, koelt ook nog erg goed en is stil. En het installeren schijnt makkelijk te gaan.
RAM: Ik wist niet zo goed hoeveel hertz ik moest hebben. Mijn moederbord support de 3200hz, dus ik ben hiervoor gegaan. Klopt dit?
Voeding semi-passief, 80 plus gold. En Samsung SSD's leken me betrouwbaar en snel.
EDIT: Ik heb mijn GPU Veranderd naar een Palit JetStream 1070. Deze is 60 euro goedkoper.
Gamen en een beetje recorden misschien met Shadowplay. Amateur videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD is genoeg voor nu, geen HDD nodig. Sowieso een GTX 1070 en een 6700K
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA/Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan te gaan overklokken omdat BF1 en CS:GO profiteren van een snelle CPU.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben van plan dit systeem deze week te gaan bestellen maar ik wilde nog even een laatste check doen, misschien zie ik iets over het hoofd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 131,76 | € 131,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.422,61 | |
CPU / moederbord leken me een goede combinatie, videokaart ga ik liever niet voor EVGA na de problemen met hun 10XX kaarten. Case is persoonlijk, ik hoef zelf niet echt een window of lichtjes. Ik vind de R5 er erg elegant uitzien en hij is nog stil ook. Noctua cooler vind ik er zelf leuk uitzien, koelt ook nog erg goed en is stil. En het installeren schijnt makkelijk te gaan.
RAM: Ik wist niet zo goed hoeveel hertz ik moest hebben. Mijn moederbord support de 3200hz, dus ik ben hiervoor gegaan. Klopt dit?
Voeding semi-passief, 80 plus gold. En Samsung SSD's leken me betrouwbaar en snel.
EDIT: Ik heb mijn GPU Veranderd naar een Palit JetStream 1070. Deze is 60 euro goedkoper.