Elektrische schema's Asrock Q1900-ITX

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanschoemake
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 14:51
Mijn vraag
Zoals de titel luid ben ik opzoek naar de schema's voor een Asrock Q1900-ITX moederbord. Mijn geavanceerde Google skills hebben hier niks voor opgeleverd. Ik probeer dit moederbord te repareren voor een kennis van mij, die in de aangesloten PicoPSU(namaak) een te hoog voltage voeding heeft gestopt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Ik geef je weinig kans eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat er ook maar één fabrikant is die het resultaat van al hun dure ontwikkelingskosten zomaar even publiek maakt.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanschoemake
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 14:51
real[B]art schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:09:
Ik geef je weinig kans eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat er ook maar één fabrikant is die het resultaat van al hun dure ontwikkelingskosten zomaar even publiek maakt.
Ik heb ze ook van verscheidene laptops liggen, dus je zou zeggen dat het er ook wel moederborden zou moeten zijn. Nog suggesties voor websites waar ik het zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:17

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Met alleen de gebruikte ic's kan je wel vaak specsheets met applicatieschema's vinden.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden