Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het systeem CS:GO op 1080p kunnen spelen met medium instellingen en 60+ FPS hebben[/i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er eigenlijk zo min mogelijk geld aan uit geven, omdat ik het maar af en toe speel. Nu op mijn laptop, maar irriteer me aan de slechte FPS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een PC staan met de huidige configuratie en vraag me af of er onderdelen herbruikbaar zijn (buiten de kast natuurlijk).
Lian Li PC-C50B Black&Silver, Geen Voeding
Crucial M4 64 GB, S-ATA III / 600, 175 MB/s, 415 MB/s, 2,5 Inch
Sapphire Radeon HD6570 SILENT,1GB
Be Quiet! Pure Power L7 350 Watt, 20+24 Pins
Intel Core I3 2100 3.10 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Dual Core
Kingston ValueRam Dual Channel 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Scythe BIGshuriken
Asrock H67M-GE
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik heb uiteraard wel gegoogeld wat ik nodig heb om CS:GO goed te draaien en zou alle onderdelen nieuw kunnen kopen. Mogelijk is het een kwestie van CPU/GPU upgrade, maar ik zit niet meer in de hardware en heb geen idee wat compatibel met elkaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is nu bijna 0, omdat het een media PC is. Dit is nu minder belangrijk aangezien ie puur als game PC gebruikt wordt. Het hoeft niet perse een straaljager te worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is hergebruik van huidige mobo, CPU, GPU, geheugen mogelijk? Of moet ik op 0 beginnen.
Ik wil met het systeem CS:GO op 1080p kunnen spelen met medium instellingen en 60+ FPS hebben[/i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er eigenlijk zo min mogelijk geld aan uit geven, omdat ik het maar af en toe speel. Nu op mijn laptop, maar irriteer me aan de slechte FPS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een PC staan met de huidige configuratie en vraag me af of er onderdelen herbruikbaar zijn (buiten de kast natuurlijk).
Lian Li PC-C50B Black&Silver, Geen Voeding
Crucial M4 64 GB, S-ATA III / 600, 175 MB/s, 415 MB/s, 2,5 Inch
Sapphire Radeon HD6570 SILENT,1GB
Be Quiet! Pure Power L7 350 Watt, 20+24 Pins
Intel Core I3 2100 3.10 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Dual Core
Kingston ValueRam Dual Channel 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Scythe BIGshuriken
Asrock H67M-GE
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik heb uiteraard wel gegoogeld wat ik nodig heb om CS:GO goed te draaien en zou alle onderdelen nieuw kunnen kopen. Mogelijk is het een kwestie van CPU/GPU upgrade, maar ik zit niet meer in de hardware en heb geen idee wat compatibel met elkaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is nu bijna 0, omdat het een media PC is. Dit is nu minder belangrijk aangezien ie puur als game PC gebruikt wordt. Het hoeft niet perse een straaljager te worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is hergebruik van huidige mobo, CPU, GPU, geheugen mogelijk? Of moet ik op 0 beginnen.