Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmoors
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar een (officiele) verdeler van Alienware. Ik wil namelijk een Alienware 17 R4 bestellen, met enkele custom componenten. Ik heb uiteraard de Dell webshop geprobeerd, maar daar is het onmogelijk om te bestellen met een BTW-factuur. Heeft iemand hier misschien tips voor mij om zo'n apparaat te kopen met BTW-factuur?

Alvast bedankt!
Dirk

P.s. Linkje
http://www.dell.com/nl/p/alienware-17-laptop/pd?ref=PD_OC

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Waarom zou je bij Dell geen btw factuur krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmoors
Het zit zo;

Dell heeft zijn webshop onderverdeelt in "Voor thuis" en "Voor werk". De Alienware productlijn is enkel te koop via "Voor thuis". In het gehele afrekenproces is het onmogelijk om mijn bedrijfsgegevens op te geven.
Dat gaat wel in de "Voor werk" shop, maar daar kun je dus geen Alienware bestellen. Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
dirkmoors schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:02:
Het zit zo;

Dell heeft zijn webshop onderverdeelt in "Voor thuis" en "Voor werk". De Alienware productlijn is enkel te koop via "Voor thuis". In het gehele afrekenproces is het onmogelijk om mijn bedrijfsgegevens op te geven.
Dat gaat wel in de "Voor werk" shop, maar daar kun je dus geen Alienware bestellen. Argh.
Ah op die manier. Zat er idd net naar te googlen, en kwam mensen tegen die het telefonisch wel kunnen bestellen.
Volgens mij maakt het overigens niet uit of je bedrijfsnaam op de btw factuur staat. Als de betalingen maar te herleiden zijn. (kan het fout hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmoors
Het probleem van een factuur zonder bedrijfsnaam/BTW-nummer is dat ik (tenminste in Belgie) de BTW niet kan recupereren. Dat scheelt dus 21%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
dirkmoors schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:14:
Het probleem van een factuur zonder bedrijfsnaam/BTW-nummer is dat ik (tenminste in Belgie) de BTW niet kan recupereren. Dat scheelt dus 21%.
Begrijp ik. Zou even een belletje wagen naar Dell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
dirkmoors schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:14:
Wat je kan doen (wat ik hier in NL gedaan heb afgelopen 5 keer) is dat je in het gedeelte waar je de naam en adres invoert, dat je daar je bedrijfsnaam en BTW nummer invult. Dan komt alles gewoon netjes op de bon te staan en kan je dat met je boekhouding meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmoors
Ik heb inmiddels kunnen bestellen via SpearIT. Dat is in Belgie blijkbaar de (enige?) officiele reseller. Ben wel iets of wat beperkt geweest in de configuratiemogelijkheden; zo heb ik niet kunnen kiezen voor de FHD/120hz monitor-optie.
Pagina: 1