Hi Guys
Mijn nieuwe Dell XPS 15 geeft sinds kort blue screens. Heb een foto kunnen maken van de blue screen en de error message die hij terug geeft is "UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION".
Na wat dit in Google te gooien en paar dingen te hebben geprobeerd werd het er niet beter van en speelt het probleem nog steeds.
Dingen die ik heb geprobeerd:
- Drivers geüpdate
- McAfee verwijderd
Zie op internet heel veel terug komen over McAfee en dat dit pakket het probleem kan veroorzaken. Heb het pakket daarom ook verwijderd maar het probleem blijft zich voor spelen. Hebben jullie misschien nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Heb namelijk geen zin om mijn OS te vernieuwen.
Cheers,
Jelmer
PS. Algemene informatie:
- Laptop is 1 week oud
- Geen hardware of dergelijk toegevoegd
- Omdat deze laptop 1 week oud is veel nieuwe applicaties geïnstalleerd
- De laptop draait op Windows 10
- Windows is up to date
- Draait geen andere anti-virus software op de laptop
Mijn nieuwe Dell XPS 15 geeft sinds kort blue screens. Heb een foto kunnen maken van de blue screen en de error message die hij terug geeft is "UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION".
Na wat dit in Google te gooien en paar dingen te hebben geprobeerd werd het er niet beter van en speelt het probleem nog steeds.
Dingen die ik heb geprobeerd:
- Drivers geüpdate
- McAfee verwijderd
Zie op internet heel veel terug komen over McAfee en dat dit pakket het probleem kan veroorzaken. Heb het pakket daarom ook verwijderd maar het probleem blijft zich voor spelen. Hebben jullie misschien nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Heb namelijk geen zin om mijn OS te vernieuwen.
Cheers,
Jelmer
PS. Algemene informatie:
- Laptop is 1 week oud
- Geen hardware of dergelijk toegevoegd
- Omdat deze laptop 1 week oud is veel nieuwe applicaties geïnstalleerd
- De laptop draait op Windows 10
- Windows is up to date
- Draait geen andere anti-virus software op de laptop