Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
Mijn vraag:

Iemand enig idee of het spel een beetje goed draait met die hardware? Mijn vriendin gebruikt nu alleen een A10-7850k en dacht er aan om misschien een goedkope 260x erin te doen.

Is dit de moeite waard voor dit spel?
Meer specifiek, kun je hiermee 1080p op laten we zeggen medium?

Relevante software en hardware die ik gebruik:

A10-7850k
2400 of 2666 mhz 8gb ddr 3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

google, maar is allemaal outdated.

alvast bedankt.

*, dit is geen aankoopadvies, maar puur een vraag of het hiermee werkt ^^

[ Voor 7% gewijzigd door ckoopmanschap op 25-10-2016 14:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Is tweakers de nieuwe Can I Run It? geworden?

Ik heb geen idee. wordt lid van EA Access en probeer t. of doe een inschatting naar de system req's.

succes ermee

niet zo agressief bedoeld als het er staat. maar wordt een beetje simpel van de hoeveelheid vragen. kan mijn systeem BF1 draaien?

[ Voor 26% gewijzigd door PaRaDoX4 op 25-10-2016 14:51 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:48:
Is tweakers de nieuwe Can I Run It? geworden?

Ik heb geen idee. wordt lid van EA Access en probeer t. of doe een inschatting naar de system req's.
Mijn probleem zit hem meer in het feit dat dit een redelijk verouderde combinatie is en dan ook nog eens crossfire. Daar bij find ik tweakers wat dat betreft betrouwbaarder dan can i run it.

Gemiddelde system requirements inschatten is niet het probleem nee en aan de mimimale vereisten voldoet hij niet. Deze zijn meestal ook redelijk ruim genomen. Dan heb je nog dat BF 4 geoptimaliseerd was voor de AMD kaarten, daar kon je op ultra spelen zonder een extra GPU.

Je kunt bf 1 zonder gpu (a10-7850k) wel spelen op een lagere resolutie en normaal gesproken zou ik ook zeggen, probeer het uit. Maar als de kaart er niet is kan het ook niet getest worden.

Dus vandaar dat ik dit een wat bijzondere kwestie vind. ^^
Misschien heeft iemand er wel ervaring mee ^^