Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-06-2021
Hallo,
Ik heb in juni een splinternieuwe computer gekocht bij Azerty van €2800 met een Nvidea Gigabyte Xtreme Gaming 1080 GTX. Toen ik mijn pc binnen kreeg heb ik alles aangesloten en geïnstalleerd. Mijn beeldscherm Benq 24" XL2430T geïnstalleerd via Dvi-D en mijn tv LG 55LA9709 via hdmi. Mijn beeldscherm met dvi heeft altijd gewerkt, alleen mijn hdmi naar de tv heeft nooit gewerkt. Eerst dacht ik dat het aan de kabel lag, dus ik heb 2 weken later een goede nieuwe hdmi gekocht, dat leek niet te helpen. Dus ik dacht dat het aan mijn tv lag, want in het apparaatbeheer gaf hij mijn tv niet weer, hij gaf wel aan dat het een 'Algemeen PnP-beeldscherm' was.
Dus ik dacht dat het aan mijn tv lag. Toen heb ik een nieuwe tv gekocht een LG OLED55E6V, dus ik dacht nu moet het wel goed wezen. Maar helaas gaf hij hetzelfde aan bij apparaatbeheer. Hij gaf wel beeld weer op alle resoluties, maar de tv flikkerde, deze knipper frequentie werd steeds hoger. Op een gegeven moment kreeg de computer een blue-screen. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd van Nvidea dit lost niks op. Ook de oude drivers loste niks op. In het Benq scherm werkt de hdmi wel zonder flikkeren. Het probleem is alleen in alle poorten van de LG televisie.

Mijn vraag
Wat kan het zijn dat dit beeld blijft flikkeren en niet stabiel blijft?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro 64 bit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan het probleem liggen aan de resolutie? Wat is de resolutie die je tracht weer te geven en kan je scherm dat ook aan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
mijn lg 55la9709 gaf 1024x756 aan. deze tv geeft alles aan van 800x600 tot 4096x2060. ik heb alle resoluties geprobeerd maar helaas het zelfde resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Hmm, Hz enzo ook goed ingesteld?
Weet je nog wat de foutmelding van de BSOD is?

Wordt je TV nu wel herkend als LG OLED55E6V?\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-09 23:14
Kijk eens gewoon in de videokaart drivers. Of je scherm extensie e.d aan/goed hebt staan. Of hoe dat ook mag heten bij Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
Clavis schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:45:
Hmm, Hz enzo ook goed ingesteld?
Weet je nog wat de foutmelding van de BSOD is?

Wordt je TV nu wel herkend als LG OLED55E6V?\
Hij geeft tot 60 hz aan ik heb 59 hz en 29 hz geprobeerd maar het blijft het zelfde.
De BSOD weet ik niet meer het was heel snel ik was op men tv bezig en zag het pas paar seconde later..
Men computer geeft het model niet weer bij appaartbeheer en eigenschapen van men vga

[ Voor 9% gewijzigd door addyhartman op 25-10-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
legendareN schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:
Kijk eens gewoon in de videokaart drivers. Of je scherm extensie e.d aan/goed hebt staan. Of hoe dat ook mag heten bij Nvidia.
Ik heb gekeeken in men drivers alles staat bijna zoals het moet zijn.. Alleen bij mijn main scherm de benq staat er een 2 en bij mijn tv een 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Heb je niet gewoon een brakke hdmi poort? Of werken andere schermen wel in combinatie met hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
Drumstick3 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:23:
Heb je niet gewoon een brakke hdmi poort? Of werken andere schermen wel in combinatie met hdmi
Ik weet het niet.. maar men benq werkt wel goed op die poort alleen met tv's gaat het mis.
Hij ziet ze gewoon niet. op mij oude pc met windows 7 heeft het altijd goed gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

En je scherm ipv TV aansluiten op HDMI ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1