Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WAN+LAN op Netgear R7000 Nighthawk werken niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Twee jaar terug heb ik een Netgear aangeschaf. Ik vond het WIFI bereik van de Cisco (van Ziggo) niet echt toereikend vandaar de Netgear. De Cisco heeft altijd in bridge modus gestaan, tot na de crash v/d Netgear. Afgelopen zondag had ik opeens geen internetsignaal over WIFI en LAN.

Zonder enige wijzigingen doorgevoerd te hebben ontstonden de problemen met de Netgear router. Via de Cisco router heb ik zowel over WIFI en LAN wel signaal. Netgear router blijft een (niet werkend) WIFI signaal uitzenden maar alle lampjes van de WAN en LAN staan uit. Ik heb vervolgens de Cisco en Netgear een reset gegeven maar geen verandering. Ook een hard reset v/d Netgear heeft geen effect, het blijft aangeven dat er geen internet signaal is. Kabel van Cisco naar de Netgear verniewd maar dat hielp ook niet. Binnenshuis kan ik de Netgear alleen via WIFI bereiken, via LAN lijkt het onvindbaar te zijn. Netgear heeft de volgende firmware is V1.0.5.70_1.1.91. Netgear bij Komplett gekocht maar net een maand uit de garantie.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en hoe is het opgelost?

edit 2: volgende stap, handmatig updaten van firmware. Helaas, lichtjes van internet en lanpoorten blijven uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 20:40 ]

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Ook de diagnose test met een netwerkkabel uiteinde in de WAN poort en het andere uiteinde in een van de LAN poorten levert niks op. Lampjes blijven uit.

Verwijderd

Topicstarter
Nope dat is het niet. Denk dat ik moet concluderen dat het hardwarematig defect is. Wel zonde van de bijna € 160 die ik ervoor heb betaald.