met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
apt-get zou dat zelf moeten regelen, dat hoef jij toch niet te doen? (bij BSD ports werkt dat in elk geval zo)...
Anyway, gewoon proberen je ziet vanzelf wat je mist....
Anyway, gewoon proberen je ziet vanzelf wat je mist....
apt-get install task-x-windows ??
of doe gewoon apt-get install gnome o.i.d.
dan neemt ie meteen xwindows mee
of doe gewoon apt-get install gnome o.i.d.
dan neemt ie meteen xwindows mee
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
xfonts-base
xserver-xfree86
Dat moet genoeg zijn d8 ik zo...
xserver-xfree86
Dat moet genoeg zijn d8 ik zo...
Verwijderd
waarom gebruik je geen dselect? weet je gelijk alle dependencies met genoeg uitleg erbij + dependencies gelijk opgelost (meestal).
Apt-get is een front-end voor dselect, dude!Op vrijdag 29 juni 2001 15:12 schreef CBravo het volgende:
waarom gebruik je geen dselect? weet je gelijk alle dependencies met genoeg uitleg erbij + dependencies gelijk opgelost (meestal).
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
apt-get een frontend voor dselect? Ik dacht andersom
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
apt-get is een fe voor dpkg en dselect voor apt-*
dpkg kan bijvoorbeeld geen pakketjes van internet halen. apt-get tov van dselect laat geen lijstjes zien waaruit je de gewenste software kan kiezen.
dpkg kan bijvoorbeeld geen pakketjes van internet halen. apt-get tov van dselect laat geen lijstjes zien waaruit je de gewenste software kan kiezen.
Pagina: 1