1 van de 2 Tweakblog posts niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-11 12:19
Hi,

Ik heb zojuist 2 artikelen gepost op het Tweakblogs platform, om zo het overzicht te behouden:

Xiaomi Mi Note 2: Gadget Articles & Reviews: Xiaomi presenteert: Mi Note 2 (incl. international...
Xiaomi Mi Mix: Gadget Articles & Reviews: Xiaomi presenteert: Mi Mix (Concept Phone)

Als ik dan in het overzicht ga kijken, dan staat daar maar 1 blog?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/pVixwZQ.jpg

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is by design, we tonen er daar maar 1 per blogger omdat anders een blogger de hele lijst vol kan spammen :P

Intentionally left blank

• kanem0chi
crisp schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:57:
Dat is by design, we tonen er daar maar 1 per blogger omdat anders een blogger de hele lijst vol kan spammen :P
Ah, op die manier. Kan daar niet voor nu 1x een uitzondering op worden gemaakt of bijvoorbeeld een max van 2 daar van maken?

P.s. heb het eventjes getest, ik zie dat als ik nu weer een blogpost maak, deze weer bovenaan komt te staan.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 17:59
Ze gaan allebei over telefoons, dus je zou er ook 1 blog van kunnen maken. Of in de blog die je zelf belangrijker vind melden dat je net ook een andere blog online hebt gezet over een andere telefoon. En anders wacht je een paar dagen, dat doen anderen ook. Kan je lekker hypen ;)

Blogs terugzoeken is al lastig zat, dus een uitzondering maken voor meerdere telefoonreviews lijkt me niet wenselijk. En 1 keer een uitzondering maken voor 2 blogs van 1 poster ga je die arme devs toch niet vragen man :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• kanem0chi
Ample Energy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:11:
Ze gaan allebei over telefoons, dus je zou er ook 1 blog van kunnen maken. Of in de blog die je zelf belangrijker vind melden dat je net ook een andere blog online hebt gezet over een andere telefoon. En anders wacht je een paar dagen, dat doen anderen ook. Kan je lekker hypen ;)

Blogs terugzoeken is al lastig zat, dus een uitzondering maken voor meerdere telefoonreviews lijkt me niet wenselijk. En 1 keer een uitzondering maken voor 2 blogs van 1 poster ga je die arme devs toch niet vragen man :P
Haha, hypen is altijd leuk! Daar word ik zelf nog meer hyper van :D

Anyways, heb ze ondertussen al samengevoegd. :)