Stille CPU koeler voor niet overclockbare i5 6500

Pagina: 1
Acties:

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-02 11:02
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een CPU koeler die stil is voor een CPU die NIET wordt overclocked

Wat is je budget?
Mijn budget is niet zo hoog. Misschien 30 euro? Zo laag mogelijk iig

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merk of voorkeuren. Wel, dat het stil moet zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
I5 6500-GTX 1060-Phanteks p400

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:38

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Als je je pc zeer stil wilt krijgen dan zou je ervoor kunnen kiezen een zo groot mogelijke cooler te kopen en daarmee de cpu passief te koelen. Ik heb zelf de https://tweakers.net/pricewatch/445820/scythe-ninja-4.html op mijn i6600 zitten (dus zonder fan) en de case fan die er naast zit trekt alle hitte zonder problemen weg. Bij mij komt de temperatuur van de cores tijdens het gamen niet boven de 45 graden uit.

Verwijderd

Pricewatch

Maar het moet ook maar net in de kast of over of naast het ram passen...

Deze dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 12:23 ]

Verwijderd

Een pricewatch: be quiet! Pure Rock Slim koelt uitstekend, is stil, betaalbaar en erg goed afgewerkt wat niet onbelangrijk is in een behuizing met raam.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-02 11:02
Dank voor de reacties. Het moederbord is deze: pricewatch: MSI B150M BAZOOKA

Ik heb de boxed besteld net. Het scheelde maar 2 euro ofzo van de tray versie. Dus als ik de Intel koeler te luid vind, dan kies ik wel voor een apart cpu koeler.

Ik heb zelf ook al in de Pricewatch gezocht maar ze zeggen dat sommige koelers op een minimale rpm draaien dat horend is en niet meer zacht is enz. Daarom vraag ik advies.

Die be quiet ziet wel leuk uit. Ik dacht ook al om die te pakken, de Coolermaster 212 EVO of de Arctic Freezer i32.

Als ik de build eenmaal klaar heb en alle onderdelen hier in huis zijn dan kijk ik effe hoe hard het is. Anders koop ik wel een nieuwe koeler.

Hartelijk dank allemaal!

Edit: Bij de PC van mijn opa hoorde ik de koeler bijna niet (i3 6100) in de Thermaltake versa H15 kast...

[ Voor 6% gewijzigd door Jeanke117 op 25-10-2016 16:28 ]