Laptop voor gemiddelde games tussen 600 - 800

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik zal deze niet vaak vervoeren, maar heb geen plek voor een desktop thuis. Mijn budget ligt tussen de 600 - 900 euro. Ik heb weinig verstand van laptops, wie kan mij uit de brand helpen?

Groet,

Chris

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik wil minimaal 8GB werkgeheugen, een een SSD-kaart. Ik wil hem gebruiken voor middelmatige games. Ik zal hem ook gebruiken voor tekstbewerking e.d. Het liefst wil ik een 17-inch scherm, maar als jullie 15,6 aanraden kan dat eventueel ook. Uiteraard met Windows 10 en Office dus.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

http://store.hp.com/Nethe...9hqycnx/site:Tweakers.net

https://www.laptopshop.nl.../716737/hp-17-x032nd.html

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Tsja. Je zal, gezien je eisen, eerder richting de 900 gaan dan richting de 600.
Als ik alle eisen even in de PW gooi + Full HD scherm + Skylake procesor kom ik in totaal op 2 laptops uit van 17.3": Klik.

Nadeel van beide laptops is dat ze een TN paneel hebben. Dat zijn van die schermen die, als je ze een beetje bijstelt, de kijkhoek verschrikkelijk wordt. Let op dat beide videokaarten geen hoogvliegers zijn.

Gaan we naar de 15.6", dan wordt het iets interessanter. Dan krijg je, als IPS wél geselecteerd wordt, het volgende lijstje: Klik.

De videokaarten blijven echter hetzelfde. Je moet zelf maar even kijken of de videokaarten goed genoeg zijn voor je.

EDIT: Gebruik alsjeblieft de volgende keer de Pricewatch om je laptops in te linken. Ze staan er allebei in, en het vergelijkt veel makkelijker voor anderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 25-10-2016 12:21 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 22:23
Defineer gemiddelde games?