[Exchange 2013] Autoinvite all meetings

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Recent heb ik een klant gemigreerd van Exchange 2007 naar Exchange 2013. Alles goed en wel, maar nu krijg ik een request en ik vind niet uit hoe daaraan te voldoen. Blijkbaar ontvangen twee personeelsleden automatisch uitnodigingen voor alle meetings die georganiseerd worden. Nu wil een derde personeelslid hetzelfde. Maar: ik heb geen flauw benul waar dat ingesteld kan worden. Ik vind nergens een verwijzing terug naar de huidige personeelsleden in de eigenschappen van zo'n room mailbox. Ik zou he tmet Powershell te lijf kunnen gaan, maar zoeken naar properties die je niet kent is nogal moeilijk in een complex product als Exchange. 't Is in ieder geval geen Booking Delegate tot zover ik zie.

:?

Beste antwoord (via F_J_K op 25-10-2016 11:44)

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:44:
Kan je eens kijken of de delegates ingesteld staan via Powershell?
http://exchangeserverpro....ttings-delegate-approval/. Dus get-calendarprocessing en set-calendarprocessing.

Misschien eerst testen, voordat je iets daadwerkelijk gaat uitvoeren.
De property ResourceDelegates is leeg, net zoals in de GUI - als het van daar zou komen, dan moeten de huidige gebruikers daar staan en dat is niet het geval.

Gevonden. Het is eigenlijk niet meer dan een forwarding. Dat ForwardingAddress-attribuut is zichtbaar op normale mailboxen maar niet op resource mailboxen. Met PoSh is het echter zichtbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door YellowOnline op 25-10-2016 11:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bedoel je alle meetings van alle collega's of alleen boekingen voor kamers (rooms)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:14:
Bedoel je alle meetings van alle collega's of alleen boekingen voor kamers (rooms)?
Room bookings. Zodra iemand dat doet in de organisatie krijgen zij automatisch een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://exchangeserverpro....ttings-delegate-approval/. Dus get-calendarprocessing en set-calendarprocessing.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:44:

De property ResourceDelegates is leeg, net zoals in de GUI - als het van daar zou komen, dan moeten de huidige gebruikers daar staan en dat is niet het geval.

Gevonden. Het is eigenlijk niet meer dan een forwarding. Dat ForwardingAddress-attribuut is zichtbaar op normale mailboxen maar niet op resource mailboxen. Met PoSh is het echter zichtbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door YellowOnline op 25-10-2016 11:21 ]