Of maak je je juist zorgen dat je een Wajong uitkering hebt? Dat je bang bent dat de woningstichting denkt dat je op de één of andere manier overlast zult veroorzaken of op een andere manier een risicovolle huurder bent?
De aard van je inkomen is niet relevant voor een huurwoning.
Dat was wel mijn gedachte. Een stigma.
Allen reacties dank. Ik ben redelijk handig met Google maar kon hier niks vinden.
Veder zou ik wel een paar tips hebben, ik ben er zeker van dat er meer mensen in een situatie (waar je de juiste (financiële) hulp nog niet ontvangt). Hulpverleners (dat gaat hand in hand wil je ooit een wajong krijgen, en met het leven?) zijn in mijn ervaring niet zo abc dat ze je zo snel mogelijk helpen of vragen naar je financiële situatie en je verwijzen naar het
juiste adres. Ik heb aldus een schuld verleden. Wat nu als eerder gegeven aardig te dammen is.
In mijn situatie is ook niet gegeven om je in te schrijven bij een woningstichting. Dit heb ik zelf jaren gelden gedaan. Onvoorzien, dat dit nu werkelijk waardevol is. Voorrang is niet meer zo toegankelijk, moeilijk moeilijk zegt de hulpverlener.... Gegeven, naar mijn idee dc denken.
Hoop dat iemand het googled en jaar wel tijden sneller degelijke stappen onderneemt voor waar hij recht (op kan) hebben.