Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Dota 2, Star Citizen, CoD, GTA etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geschat 500,- maar 800,- kan ook zolang ik extra futureproof ben. De 960 verwacht ik wel binnen 5 jaar zeker een upgrade te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie hieronder 960, SSD, scherm, 8GB Crucial Ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, processor, RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn RAM heeft een upgrade van 4gb naar 8gb gehad als had ik het liefste 16gb of een mix van huidige reepjes dat ik op 12 zit, helaas is dat bij dit moederbord moeilijker dan ik dacht.
Ga je overklokken?
Nee, anders klok ik huidige processor over als dat een bottleneck is (volgens mij is huidige processor wel overklokbaar). Overklokken is vind ik moeilijk, mede omdat ik stock koeling op CPU al heb enz tenzij me overtuigd kan worden dat deze processor nog minstens 2 jaar meekan zonder te investeren.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Beide, opties als AA/Motionblur enz schakel ik meestal direct uit
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een mix van duurzaamheid en snelheid. Mijn huidige setup heeft me begin dit jaar beeldscherm gekost, OCZ 4gb ram naar 8gb Crucial Ballistix Sport en van Sapphire Radeon HD6870 Vapor X naar Geforce 4gb 960 gehad. Ik wil zoveel mogelijk meenemen zolang het geen bottleneck vormt, mijn RAM kan ik na vele malen proberen niet samenkoppelen, andere voltages/timings en oude mobo die moeilijk doet met 4 reepjes ram?
Ook voeding/kast mag evt vervangen worden, ik hoop dat ik met deze upgrade weer 4-6 jaar meekan
Gamen, Dota 2, Star Citizen, CoD, GTA etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geschat 500,- maar 800,- kan ook zolang ik extra futureproof ben. De 960 verwacht ik wel binnen 5 jaar zeker een upgrade te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie hieronder 960, SSD, scherm, 8GB Crucial Ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, processor, RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn RAM heeft een upgrade van 4gb naar 8gb gehad als had ik het liefste 16gb of een mix van huidige reepjes dat ik op 12 zit, helaas is dat bij dit moederbord moeilijker dan ik dacht.
Ga je overklokken?
Nee, anders klok ik huidige processor over als dat een bottleneck is (volgens mij is huidige processor wel overklokbaar). Overklokken is vind ik moeilijk, mede omdat ik stock koeling op CPU al heb enz tenzij me overtuigd kan worden dat deze processor nog minstens 2 jaar meekan zonder te investeren.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Beide, opties als AA/Motionblur enz schakel ik meestal direct uit
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een mix van duurzaamheid en snelheid. Mijn huidige setup heeft me begin dit jaar beeldscherm gekost, OCZ 4gb ram naar 8gb Crucial Ballistix Sport en van Sapphire Radeon HD6870 Vapor X naar Geforce 4gb 960 gehad. Ik wil zoveel mogelijk meenemen zolang het geen bottleneck vormt, mijn RAM kan ik na vele malen proberen niet samenkoppelen, andere voltages/timings en oude mobo die moeilijk doet met 4 reepjes ram?
Ook voeding/kast mag evt vervangen worden, ik hoop dat ik met deze upgrade weer 4-6 jaar meekan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55D | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Sapphire HD 6870 Vapor-X Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Centurion 5 II zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | BenQ GL2450 Zwart | € 124,50 | € 124,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 43,- | € 43,- |
| 1 | OCZ Gold DDR3 PC3-10666 Low Voltage Dual Channel | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 90,29 | € 90,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 486,79 | |