Goedenavond! Ik heb wil een desktop kopen als aanvulling op mijn ultrabook. Ik heb een vriend, die vaker computers in elkaar zet, voor zijn mening met eentje bouwen. Hij heeft de volgende aangeraden, zonder grafisch kaart. Ik denk dat er misschien wel eentje erbij moet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral lekker snel alles kunnen doen (e.g. internet, word, programmeren enzo) maar ook wel 's een niet te intensieve spelletje (Flight Simulator of Fifa bijv.) kunnen spellen. En Af en toe photos en filmpljes bewerken. Ik wil het liefst een kleine behuizing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had max 500 in gedachten, als dat iets meer is is het ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, i5, 8/16gb geheugen, niet zoveel geluid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Behalve een Intel processor, niks. Zou je sterkste i3 gaan, of de huidige i5 die ik heb gekozen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag, en niet teveel energie verbruik.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik wat jullie van de hierboven genoemde onderdelen vind. Hoe het anders/beter/goedkoper kan. Ik wil het liefst zo min mogelijk uitgeven natuurlijk, maar heb wel wat over voor een iets betere computer.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 74,95 | € 74,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 537,65 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral lekker snel alles kunnen doen (e.g. internet, word, programmeren enzo) maar ook wel 's een niet te intensieve spelletje (Flight Simulator of Fifa bijv.) kunnen spellen. En Af en toe photos en filmpljes bewerken. Ik wil het liefst een kleine behuizing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had max 500 in gedachten, als dat iets meer is is het ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, i5, 8/16gb geheugen, niet zoveel geluid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Behalve een Intel processor, niks. Zou je sterkste i3 gaan, of de huidige i5 die ik heb gekozen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag, en niet teveel energie verbruik.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik wat jullie van de hierboven genoemde onderdelen vind. Hoe het anders/beter/goedkoper kan. Ik wil het liefst zo min mogelijk uitgeven natuurlijk, maar heb wel wat over voor een iets betere computer.
Alvast bedankt!