Microsoft documenten op iPad Pro zetten.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 696469

Topicstarter
Goedeavond allemaal.

Ik heb een ipad Pro en wil graag de documenten die ik op mijn mac heb staan overzetten naar de Ipad. Ik zou zelf echt niet weten hoe ik dit efficiënt kan doen. Ik zou dan ook graag willen dat documenten actueel blijven. Dus dat ik op mijn ipad kan werken. En dan de volgende dag door op school. Is wat ik vraag eigenlijk wel mogelijk?

Ik hoor graag van jullie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Is een simpele cloudoplossing zoals dropbox geen idee?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://products.office.com/en-au/mobile/office-ipad + Microsoft Onedrive op je Mac.Maar Word for iPad zou ook bestanden moeten kunnen openen vanuit je iCloud.

Wel moet je een Office365-abonnement afsluiten om documenten te kunnen aanpassen of aanmaken op je iPad.

[ Voor 25% gewijzigd door Luit op 24-10-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Makkelijkst is om gebruik te maken van een van de vele cloudopslagdiensten (iCloud, Dropbox, Box, OneDrive, etc.) of als je dat niet zitten je eigen cloudopslag in elkaar knutselen (ownCloud, Seafile), of synchronisatiesoftware als Resilio als je geen server wilt draaien.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb al cloudopslag. Maar hoe zet ik dan mijn Micrsoft bestanden erin? Weet wel dat je het voor pages enzo kan gebruiken.... maar weet niet hoe ik dat voor die andere moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Gebruik iCloud Drive. Dat heb je al, en wordt door beide apparaten en programma's ondersteund.

Ga naar je computer naar de iCloud instellingen en zet iCloud Drive aan, en doe daarna hetzelfde op je iPad. Daarna kan je de bestanden op beide apparaten benaderen en actueel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

How to Use iCloud with Microsoft Office Files

Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel gevonden ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn engels is slecht. Maar ik gebruik Microsoft met een schoolaccount. kan iemand mij exact uitleggen stap voor stap hoe ik de documenten in icloud zou moeten zetten? Want je kan niet microsoft aanvinken ofzo.... En daarnaast. Dan staat het in mijn icloud drive. Maar die heeft niet afdoende geheugen om alles daarin op te slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je Office 365 (naar ik aanneem) via een schoolaccount hebt, is het het makkelijkst om dit via OneDrive te doen. In Word/Excel/PowerPoint etc. sla je dan op in OneDrive in plaats van op je Mac. Vervolgens open je het document eenvoudig op je iPad in Word/Excel/PowerPoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar heb ik veel te weinig geheugen dus dan is enkel icloud een idee. maar hoe doe ik dit. Want het gaat niet om toekomstige bestanden maar om al gebruikte bestanden. En hoe zet ik deze nu nog in de cloud? En hoe bewaar ik ze dan op de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe groot is je OneDrive dan? Doorgaans is dit 1TB, als het in combinatie is met Office 365. Zou meer dan voldoende moeten zijn.

Afgezien daarvan; op je Mac bewaar je je bestanden in 'iCloud Drive' of verplaats je ze hier naartoe om ze op iCloud te bewaren. Op je iPad open je ze dan in Word/Excel etc via Open > Meer. Dit alles wordt ook uitgelegd in de link die ik eerder plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die links is in het engels. Mijn engels is niet goed en ben een leek hierin. Hoe zie ik dan hoeveel met onedrive aan gehugen heeft? En hoe zet ik alles in mijn cloud dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro J
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Je hebt standaard 1TB op OneDrive.
Dus maakt mij niet uit wat je daar hebt staan, maar het zou mij erg verbazen zijn als jij 1TB op OneDrive gevuld hebt of vult met wat je er op gaat zetten. Blijkbaar zit de 5GB van je iCloud Drive al wel vol.

Er zijn 2 mogelijkheden.
Als je iCloud hebt ingeschakeld dan komen alle bestanden die je in de map documenten of op het bureaublad zet automatisch in je iCloud Drive. Je kunt er dan via de iPad pro ook bij.

Als je in office werkt kun je de bestanden direct opslaan in OneDrive. Of als dat niet werkt kun je via je browser inloggen bij je microsoft account en alle bestanden daar uploaden naar je OneDrive.
Voor OneDrive en Office is er een iOS app dus als je deze installeert op je iPad pro kun je direct bij de bestanden via OneDrive en ze ook nog bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

In het Nederlands.. https://support.apple.com/nl-nl/HT201104
Aangezien je een iPad Pro hebt, beschik je sowieso over pages, keynote en numbers. Ik zou hier altijd de voorkeur aan geven en desnoods upgraden naar 50 GB voor € 0.99 per maand https://support.apple.com/nl-nl/HT201318

Waarom: office apps via OneDrive is tergeeeennnnddd traaagggggg!

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar kan ik vanwege omstandigheden voorlopen nog geen voorkeur aan geven. Want der is een systeemfout bij Apple. Maar bedankt ik ga de link eens lezen..... en ik wil het op mijn ipad. maar moet ik dan perse 50 gb aan gehugen gaan kopen. Is onzin vind ik vind eigenlijk dat alle apparaten samen moeten werken heb niet voor niets 128 gb aan geheugen gekocht.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 08:31

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

En wat is er mis met Handoff en Continuity? Volgens mij is dat precies wat je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 08:45
Anoniem: 696469 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:50:
Daar kan ik vanwege omstandigheden voorlopen nog geen voorkeur aan geven. Want der is een systeemfout bij Apple. Maar bedankt ik ga de link eens lezen..... en ik wil het op mijn ipad. maar moet ik dan perse 50 gb aan gehugen gaan kopen. Is onzin vind ik vind eigenlijk dat alle apparaten samen moeten werken heb niet voor niets 128 gb aan geheugen gekocht.... :S
Je hebt lokaal 128gb geheugen niet in de cloud. Maar even goed verdiepen in iCloud drive of Google drive en dan valt er prima mee te werken. Het blijft een tablet met steeds meer functies van een laptop. Maar er is nog steeds een duidelijk verschil. documenten gebruiken op meerdere apparaten kan maar ben je al snel afhankelijk van clouddiensten. Volgens mij prima oplossingen alleen wel even wennen om er mee te werken.

...

Pagina: 1