Toon posts:

GeForce GTX 760 192-bit 1,5GB vervangen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zoek een vervangen voor een GeForce GTX 760 192-bit.
(http://www.geforce.com/ha...tx-760-oem/specifications)

de nieuwe games kan ik maar net aan op deze kaart en wil hem graag daarom vervangen.
mijn budget is 350 euro en wil eigenlijk niet de voeding vervangen van de pc..
ik heb namelijk een Medion Akoya P5337H en als ik een voeding erbij koop kan ik net zo goed een nieuwe pc kopen?

Ik kwam deze toevallig tegen : MSI GeForce GTX 1060 - Gaming X - 6GB GDDR5
maar geen idee of mijn voeding deze aankan, andere suggesties zijn welkom!

alvast bedankt! :)

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

aah een prebuilt PC, met een bijzondere uitvoering van die 760, heb er al wel eens eerder naar gekeken, bijzonder beestje. In principe is de nieuwe 1060 zuiniger dan jouw GTX760, dus ik verwacht dat de voeding het wel aankan; maar zou je toch even op de sticker kunnen kijken?
en wat voor aansluitingen heeft ie?
voor de rest is 't een i5 dacht ik?
dus dat is wel prima, kun je zo overzetten;
ALS het ondersteund wordt door Medion. die BIOS'en willen nog wel eens dichtgetimmerd zitten, en ik weet niet hoe dat hier het geval is...

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt I5 is prima heerlijk beestje!

hier is de link om de voeding te zien en de aansluitingen. https://myalbum.com/album/27cdp0znK7jw

bios is altijd spannend met Medion...
alvast bedankt voor het mee denken ;)!

Verwijderd

De FSP-450-60EMDN heeft volgens mijn informatie één 6 pins PEG. De MSI GTX 1060 Gaming X 6GB heeft een 8 pins aansluiting. Zonder gebruik van een verloopje gaat dat niet werken. Een goedkopere maar niet minder presterende pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G kan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Owja ook een prima kaart en de specificatie schellen niet zo veel!

dus eigenlijk zeg je ga voor de windforce of neem de gaming x met een verloop stukje die je los kunt kopen?

Verwijderd

De Gigabyte is flink goedkoper en scheelt je een 6 naar 8 pin verloop. Van dat prijsverschil kan je haast een 1/4 TB ssd kopen mocht je die nog niet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, bedankt man!

• kris560
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik had de zelfde pc en ik wou hem ook upgraden ik heb er heb er een strix rog 960 in gestopt de procesor moet gewoon prima zijn en 16 gb ram is meer dan genoeg

• kris560
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-11-2020
Je had ook alleen de video kaart kunnen vervangen ik heb de zelfde pc en heb ee een strix rog gtx 960 bij gedaan verder is alles in die pc prima namelijk
Pagina: 1