Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verschillende opties heb ik ondertussen gevonden op het Forum, maar wat kan ik het beste doen? Ik heb een MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2013) en wil graag het geheugen uit bereiden, omdat ik steeds de melding krijg opstartschijf is bijna vol.

Ik wil eigenlijk een goedkope optie om het geheugen te vergroten (+/- 100 EURO), liever niet open hoeven te maken, ben niet handig. Daarnaast moet het gebruiksvriendelijk zijn, in de omgang, dus geen USB eraan, en in de omgang: met omzetten van schijven etc.

Welke optie zou hiervoor het meest geschikt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Geheugen uitbreiden gaat lastig, er zijn bijna geen SSD's te vinden voor de late 2013 model. En als die te vinden zijn, dan zijn te vrij duur.

Heb hier een SSD gevonden, dat zijn de prijzen waar je rekening moet houden. Zoals je ziet is dat vrij prijzig. Je zou anders ook tweedehands moeten zoeken.

Een andere optie is een Nifty Minidrive of een Jetdrive, dat zou wel binnen je budget passen.

[ Voor 54% gewijzigd door MysticX op 24-10-2016 21:30 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:32
RWK__ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:25:
Geheugen uitbreiden gaat lastig, er zijn bijna geen SSD's te vinden voor de late 2013 model. En als die te vinden zijn, dan zijn te vrij duur.
Hij vraagt zonder de laptop open te schroeven, en zonder USB. De enige manier van draadloze opslag die me te binnen schiet is een NAS. https://tweakers.net/categorie/685/netwerkopslag/
1TB is net doenbaar binnen 100 euro budget.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het mag in de USB-poort gaan, of SSD, maar moet hem wel heen en weer kunnen slepen naar studie/werk, zonder dat het afbreekt of er snel uit valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Malantur schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:27:
[...]

Hij vraagt zonder de laptop open te schroeven, en zonder USB. De enige manier van draadloze opslag die me te binnen schiet is een NAS. https://tweakers.net/categorie/685/netwerkopslag/
1TB is net doenbaar binnen 100 euro budget.
Ja, TS had het over geheugen uitbreiden, dacht niet gelijk aan een NAS :P

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:30:
Het mag in de USB-poort gaan, of SSD, maar moet hem wel heen en weer kunnen slepen naar studie/werk, zonder dat het afbreekt of er snel uit valt.
Dan is de beste oplossing een Nifty Minidrive of een JetDrive.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
Dus je wilt de hoeveelheid opslag uitbreiden. Niet het geheugen.
Pagina: 1